Buna dimineata!

Pentru a impaca si capara si … vecina, am zis sa mai scriu cate ceva, chiar daca nu prea si-ar avea rostul. Un pic cam ocupat saptamana aceasta inca cu BAC’ul, nu prea am timp sa *intru in pitã* cu ceva concret. Asa ca, buna dimineata. Nu de mult am dat buzna din pat, pe scaun. Momentan stau si ma gandeasc cu o oarecare groaza la ziua de maine: romana scris. Ce-i drept, nu mai am aceeasi frica pe care am avut-o la oral, dar totusi, avand in vedere ca nu e domeniul meu, am un nod in gat. Incerc sa *ghicesc* ce anume va fi anul acesta la partea a treia. Si ghiciti ce? Habar nu am :) . Macar de-as primi un pont de pe undeva. Dar degeaba; de la nimeni. nimic …

Asa ca, pentru a nu mai pierde vremea, m-am decis sa rezolv o problema pe care o am in fiecare dimineata, cu frigideru. O zi de duminica placuta in continuare tuturor care cititi, desi pentru cei din Cluj, vremea pare a nu tine cu noi momentan. Noros, sta sa dea cu galeata. See you around, ya’ll …

Un răspuns to “Buna dimineata!”

  1. Intersante articole ai tinere:D!!!Se vede ca pui suflet in ceea ce faci si mai ales sa si iasa bine:) Bafta la Bac!!! Peroni rulzzzzzzzzzzz…..:P

Lasă un răspuns

