Ghost World .. Odd World

Initial am vrut sa scriu despre un film care l-am vazut chiar in seara aceasta … de aia am si lasat „Ghost World” in titlu … dar am renuntat. De ce? Pentru ca tocmai port o discutie cu o prietena … si realizez cat de mica poate fi lumea in care traim si cat de ciudata in acelasi timp. Nu e un subiect prea interesant ceea ce scriu acum … dar e ceea ce simt. Chiar ma gandeam cand am inceput sa scriu despre film, ca nu e ceea ce vreau sa scriu de fapt. Ci doar vroiam sa ma tin de promisiunea facuta, si anume sa scriu macar un articol pe zi. Daca e pana acolo, mi-am incalcat deja promisiunea: e ora 3 dimineata, marti. Deci lunea a trecut fara a scrie un articol. Heh, putin mai conteaza acum …

Dupa cum ziceam…lume mica si ciudata. Vi s-a intamplat vreodata sa ajungeti la concluzia asta? Well, cele aflate azi m-au determinat sa trag linia, si sa ajung la aceasta concluzie…chiar nu e un subiect interesant, dupa cum am precizat, dar … e interesant cum unele informatii determina schimbarea unei opinii despre un altceva anume. Nonsens in unic sens doamnelor si domnilor. Daca aveti vre-o intamplare de genu, in care v-ati dat seama ca lumea este intr-adevar mica, va rog sa o impartasiti. Sper sa nu fiu singurul :)

‘Till the next article, doctor-inginer shef, ginecolog de serviciu Marcel, va saluta ;)

Un răspuns to “Ghost World .. Odd World”

  1. Mesia :O Says:

    Grrr. Dude lasa blogu pu…pacii si treci pe placa aia :||||

Lasă un răspuns

