Colegi? Unde?

A nu se supara nimeni ca scriu despre nimic. :) Simt ca incet-incet … mor. Abia asteptasem sa vin de la munte, la oras. Civilizatie. Prieteni. Something phun to do. Bleh. De mult nu ma mai inselasem. Si uite ca s-a intamplat de data asta sa ma insel. Ce am gasit cand am revenit la Cluj ? Exact ce am lasat in urma. Indiferenta din partea celor de la care nu ma asteptam. Bine fratilor, inteleg ca sunteti in vacanta, o parte din voi. Pentru voi exista scuze. Dar *voi*, restu’ ? Ploua, asa-i?

O sa va spun voua, cititorilor, care poate nu stiti, o … scurta poveste. Este pur fictiva, cum zicea cineva, orice asemanare intre personajele din aceasta poveste si realitate este pur … intamplatoare … cica. Se facea odata ca erau .. niste persoane fictive. Prieteni … foarte buni prieteni. Si se facea ca intr-o zi le-a venit timpul sa se desparta. Mare tragedie mare … mai ales pentru unii dintre ei. Tristete mare. Desi nu era chiar *the end*, multi dintre ei asa simteau. Dar printr-un *juramant* mai mult sau mai putin zis, s-a hotarat ca legatura sa fie pastrata in continuare … (cam 2 luni mai tarziu) … „Iata ca a trecut atata timp …” gandea unul dintre personajele fictive mai sus mentionate. ” … si nimeni pare sa nu mai dea nici un semn de viata.” … Trist, intr-adevar trist … The End.

Errrm, povestea este pe cat se poate de stupida la fel ca si atitudinea unor persoane (stiu ele care) fata de mine sau de alte personaje … fictive. Tin sa-i multumesc pe aceasta cale fostului meu coleg de banca si actualul coleg de faculta pentru ca mi-a demonstrat ca intr-adevar ce mi-a scris in album a fost adevarat. Este printre singurii care a demonstrat ca mi-a fost coleg. Desigur, mai sunt si altii … dar pe el am vrut sa-l mentionez in special. Iar tot pe aceasta cale tin sa anunt fostul colectiv 12I (cei care o sa citeasca si pe cei care i-a durea undeva) ca de la mine invitatii speciale de a iesi undeva n-o sa mai primeasca. Iar daca o sa continue asa, mai mult ca sigur ca in 2 luni n-o sa ne mai cunoastem nici pe strada .. si asa macar pot sa ii dau dreptate lui Sandra intr-un anumit punct de vedere (sa ma intrebe daca nu isi aduce aminte care :P ).

Momentan inchei aici … ma feresc (de data asta) sa spun niste chestii pe care (momentan) le-as regreta .. dar prea mult nu cred ca or sa mai stea nespuse. Sper sa nu ajungem doar o simpla amintire …

P.S.: Acest *mesaj* este adresat in special fostei mele clase, 12I … si tuturor celor care au impresia … sau mai bine tac …

7 răspunsuri to “Colegi? Unde?”

  1. spreviitor Says:

    Lasa-i pana incepe faculta si dau de colegii de acolo. Dupa aceea se va cerne grupul de acei prieteni de care ai nevoie. Asa e peste tot. Juramintele sunt rar tinute, fiindca ele sunt facute de persoane care vor sa faca parada de ele. Nu ai nevoie de juraminte daca stii ca ceva spus ramane spus. Fara a fi necesar sa reprosezi: „Ba, da ai jurat…” :)

    Vorbim dupa 1 luna-1 luna juma dupa ce incepe faculta.

  2. Vlade e ceva destul de des intalnit intr-un fost colectiv, vorbesc aici de acea despartire, acea raceala, acea amnezie survenita la cateva saptamnani dupa BAC, acelasi lucru s-a intamplat si cu fosta mea clasa, am terminat clasa a 12-a…si gata…totul s-a rupt….Eu personal mi-am dorit din clasa a 10-a sa vina ziua cand nu o sa mai fiu coleg cu ei, din motive diverse, dar stai linistit ca la fel se intampla si cu prietenii, nu neaparat colegi de clasa. Degeaba ajuti, mergi la distractii cu ei faci tot ce poti pentru ei ca in cele din urma te vor marginaliza, isi vor aminti de tine extrem de rar, de ce le mai multe ori din cauza unei a treia persoane fie o „ea” sau un „el”. Acest lucru mi s-a intamplat si mie si nu odata, ci de mai multe ori si culme din partea aceleiasi persoane.. :|…dar incetul cu incetul te obisnuiesti sa fii dat uitarii… ;) Am stat de foarte multe ori sa ma intreb de ce ma uita lumea\persoana in halul asta si nu mi-am putut da seama…in cazul meu, cred ca e vorba de firea celuilalt, delasator?, profitor? egoist?…narcisist….?…poate persoana de care vorbesc va citi si se va gandi de doua ori la ceea ce face, a facut si ce ar trebui sa faca…pentru ca pana la urma avem si noi oarecare sentimente….si vorba aia nu ne cade bine cand vedem ceea ce vedem si poate ca nu ar fi vrut cel pe care il vedem sa vedem… ;)

  3. In mare masura ii dau dreptate la sktes.Adevarul e ca am cam uitat unii de altii si nu prea inteleg de ce…Dar nici eu nu mai am de gand sa fac invitatii speciale care niciodata nu au fost onorate..de cate ori nu am zis ,evident la niste personaje fictive ,nu am de gand sa dau nume ,haideti ma sa mergem aici..sau dincolo,adevarul e ca i-am chemat in diverse cluburi ,de regula sambata seara k atunci am liber si pot…dar ei da,da venim(adik venim nu).Sau cineva ma intreba intr-o zi:”de ce nu ai vrut sa vii cu noi in 30plus?”,la care eu „cand , cum,cu cine?”,el „atunci,asa si asa”.Evident eu habar nu aveam.I-am zis k pe mine nu m-a chemat nimeni.Raspunsul lui:”pai am anuntat-o pe mary”.Fratilor eu nu sunt mary…ma cheama Pascuta Kinga Eniko…am 2 telefoane:0746105760 si 0727639563.Dati un beep doar si va sun eventual eu.Respect totusi pentru colegul care s-a interesat totusi de ce nu am „vrut”sa vin!

  4. Tudoran Radu Mihai Says:

    Trimit acest mail dupa o lunga tacere…
    Vad acest mesaj trimis in 23 august, zi de sarbatoare, … si ma intreb, oare mie m-i se adreseaza acest articol? Oare eu, care indiferent de parerile unora sau altora eram mereu prezent in timpul liceului la toate sindrofiile pentru a nu regreta o clipa, un moment, …
    Scriu acum pentru ca Vlad a avut mereu dreptate la acest capitol. Spun acest lucru deoarece multi dintre colegi au disparut pur si simplu si nu au mai avut nici un contact.
    Facem o scurta lista:
    Bora, Marian, Delia, Titirezu’,Diana … nu au avut niciodata treaba cu noi …
    De Andy n-am mai auzit nimic de la BAC si pana acum.
    Ramane trupa Vlad, Wiz, Luc, … voi mereu ati fost togather (de ce? Cerc de prieteni comun, pasiuni comune …) si mai apaream si eu daca nu era vorba de ceva fotbal.
    Fetele presupun ca si acum se inteleg, de Mishoo nu zic nimic pentru ca mereu l-ati pus in lumina reflectoarelor desi era un om normal, putin mai ciudat. De Bogdan iar nu am ce zice, e un om care isi cunoaste limitele si pe care ati fost invidiosi (se stiu care).

    Eu si pana in clipa de fata as fi venit daca as fi fost chemat, dar dupa terminarea BAC-ului, colega noastra Roxana a infiripat o legatura cu actualul … persoana cu care nu am nimic, dar prietena mea are. A trecut un an si am spus ca nu mai are rost sa tin distanta si atunci am venit cu a mea scumpa si draga la ioana la chef unde … vaaaai … ce sa vezi, cineva i-a scris prietenei mele pe pachetul de tigari „Vougu’ Puli”. Si va intreb … sa mai am legatura cu „colegii de liceu” ??? Ha ha …
    (Acest mesaj nu se refera la cele 5 persoane pentru care am un respect deosebit).

  5. Cine tre sa stie, stie la cine m-am referit .. nici nu trebuie sa stau sa imi aduc aminte ca si acuma stiu. Daca te ajuta cu ceva, nu la tine ma refeream :). Oricum, eu m-am lamurit cam cum sta treaba .. acuma dupa aproape 2 ani de la terminarea liceului. In chestii prea personale nu vreau sa ma bag pentru ca nu stiu ce si cum. Ca idee, intotdeauna am fost de parere ca cea mai buna solutie e comunicarea .. daca nu se poate asa, c’est la vie. Cand va fi vorba sa mai iesim undeva toti (cum a fost de ziua mea si a lui Mary anu trecut), sigur anuntz pe toata lumea. De acolo-ncolo e alegerea fiecaruia .. And that’s kinda it :)

  6. Prin a 12-a stiu ca ma trageam pe dors, dar in iulie am venit! :) Si probabil vin si cand se termina sesiunea, ca repede nu plec nicaieri. Mai ales ca am promisa o tura cu Bestia.

    Legat de liceu.. Pe la sfarsitul lui de-abia asteptam sa se termine odata, sa vina bacul si sa ma vad la facultate. Pe undeva e de inteles, dupa 12 ani in Ghibu. Acum parca parca mi-e dor putin si de atmosfera aia, si de unii profesori.. Si da, si de colegi. Nu v-am uitat. Cand o sa fie vorba de iesit, incerc sa ma prezint. :)

    P.S. Nu stiu cum de am ratat postul asta in august. Bizar.

  7. sandradylma Says:

    Ce mult timp mi se pare ca a trecut si ce mult ne-am schimbat. Mi-e dor uneori. Am rasfoit albumul de cls a 12-a zilele trecute, s-au promis multe si-au ramas doar amintiri, dar avem noroc ca sunt si alea… :)

Lasă un răspuns

