Cronica unei nopti de vara (Part II)

Incep prin a-mi cere scuze ca v-am lasat atata in suspans :P Imbatranesc … mai uit … ce sa-i faci :) Well .. se face ca incep a scrie continuarea ..

Ajunsi la faimoasa Peninsula, ne-am indreptat spre un loc unde am putea gasi umbra. Si uite asa strabatusem Peninsula de la un capat la celalalt cand, deodata, ne dam seama ca nu gasim nici un loc de stat la umbra :) Intr-un final am ajuns la un cort destul de mare. Ne-am pus bagajele si pe noi pe jos, la un coltz timid de umbra. Am stat asa cam 1-2 ore … nici nu stiu cum a reusit sa treaca timpu asa … greu. Dupa ceva vreme de zabovit, ne-am ridicat si ne-am dus spre o terasa din zona sa mancam. Avand in vedere ca am avut ceva *probleme* cu venitu’ la Peninsula, eu personal n-aveam nici bani, nici mancare … ah, ba da. O punga de cereale :D Asa ca in ziua aceea am mancat paine cu branza topita + un sanvici (provider Whisky), biscuiti (de la Ovidiu) si cereale, de la mine :) . plus cateva beri. Obosit cum eram, m-am intins un pic pe o banca de langa … dupa vreo zece minute, Whisky ma scutura de picior: „Bah, trezeshte’te, hai sa merem ca astia incep sa se uite dubash la noi”. Ce era sa fac? Ne-am ridicat si am plecat.

Ne-am dus la una din scene, a doua parca, ne-am pus bagajele pe iaraba si … am stat. Incepuse sa se faca ceva mai racoare. Venea mult asteptata seara. Am prins concertul unei formatii, 112 parca. Destul de fain au cantat, mai ales ca au facut nishte cover-uri destul de bune dupa piese chiar faine. Dupa concert a mai urmat o tura de bere dupa care ne-am indreptat spre prima scena: concert OCS. Pana sa inceapa concertul, ma distram de reactia a 2 dintre prietenii cu care m-am dus. Erau niste punkeri pusti pe’acolo care faceau pogo. Si ma distrau comentariile pe care le auzeam de la astia in timp ce se uitatu la pusti. Parca se uitau la cine stie ce film ciudat pe care nu il intelegeau :) . Ah, si sa nu uit, faza care a accentuat sentimentul de a ma afla in Ungaria. Horica, unul dintre prieteni, s-a dus sa cumpere apa. A luat 2 sticle … a intrebat frumos cat costa. „Mit?” spuse vanzatoarea. Inca o data „Cat costa”? .. si iarasi ceva bolboroseala in maghiara. La care, al meu prieten calm: „Cat pula mea dau pe apa asta?” .. se pare ca nici asa nu intelesese, asa ca a lasat apa acolo si a plecat la alt stand … Intre timp incepuse concertul OCS …

Dupa ce s-a terminat concertul am facut greseala sa ma iau dupa prietenii mei si sa ma duc „sa prindem locuri” la a 3-a scena unde trebuia sa cante ATB. Si de aici a inceput cosmarul meu :) … restul in partea a 3-a … sper sa nu mai uit. ;) Hope you enjoyed readin’ it as much as I enjoyed livin’ those moments :D

Lasă un răspuns

