Song of the day (1)

Ma gandeam ca nu v-ar prinde rau si un astfel de articol … o data pe zi .. cand sunteti in pana de idei .. ce sa mai ascultati .. Vedeti? Ma gandesc si la voi :)

Nu este chiar melodia *zilei* … pentru ca deja la mine in lista suna de vreo 5-6 zile incoace. AFI – The leaving song. De mult nu mai ascultasem AFI. Prima melodie auzita de la ei a fost Girls not Grey. Nu e tocmai un gen care ar prinde la prea multa lume. Dar aceasta melodie este detul de … lenta iar linia melodica e placuta … o recomand in momentele de tristete (de orice fel) … nu este cazul meu, dar cam asta inspira melodia :P Enjoy ;)

4 răspunsuri to “Song of the day (1)”

  1. O galushk Says:

    Suna bine… a doua parte e mai tare totusi, parerea mea :)

  2. Minunata melodia….e chiar ceea ce cautam de foarte multa vreme… ;)

  3. Vai pentru dumnezeu de ce am asculta ceva lent ??? :O Mi-am tuns eu creasta da chiar suparat pe viatsa nu-s. Si AFI aveau ceva melodie nashpa depsre blink :-w:-w

  4. Mesia nu te obliga nimeni sa asculti ceva lent, Sktes a propus o melodie, draga lui probabil, si atat….nu scria nicaieri ca esti obligat sa asculti sau sa pui in practica ceea ce se posteaza aici… ;)

Lasă un răspuns

