Song of the day (2)

Pe conceptul de *oldies but goldies*, va recomand o melodie, presupun, cunoscuta voua: Bee Gees – Alone. O auzisem acu’ 2 zile pe autobuz si mi-a ramas intiparita in minte … tot am fredonat-o in ziua aia .. stresant :P Dar nu stiam cine canta exact. Imi parea foarte cunoscuta … pana cand am vazut un clip pe VH1 tot de la Bee Gees, si am recunosctu vocea inconfundabila (de feminina) a unuia dintre solisti. O melodie care pe mine personal ma pune intr-o stare de … meditatie :) adica imi aduce aminte de trecut .. de anii ’70 pe care nu i-am trait :) .. Melodie de ora 3 jumate dimineata cand scriu acest post … hope you’ll enjoy it ;)

Lasă un răspuns

