Electrica SA – Episodul 1 – A new hope

Cand credeam ca nu se mai poate intampla nimic iesit din comun … ceva ce sa faca din orasul acesta un oras special … uite ca aveam dreptate. Cu toate astea, s-a luat curentul. :) Am crezut ca nu pierd nimic prin faptul ca nu onorez acest festival cu prezenta mea. Inca o data, am avut dreptate. Dar totusi, faptul ca s-a luat curentul in *miezul* festivalului … este ceva, nu? Pentru prima data sutele de inimi care bateau in acel moment in zona Salii Sportului s-au oprit toate, deodata, si au strigat: YEEEEE! De fapt nu inimile, ca persoanele. Dar totusi, nu am inteles niciodata de ce … nici pana acum.

Era odata … intr-o galaxie foarte foarte foarte … destul de indepartata de galaxia vecina ei, o planeta … cei batrani ii ziceau Pamant. Cei tineri ii ziceau tot Pamant. Ar fi culmea sa-i fi zis altfel. (Vedeti? Batranii nu-s demodati.) Asa, si dupa cum ziceam … intr-o galaxie indepartata … o planeta. Si se face ca pe acea planeta domnea haosul. Iar cand zic haos ma refer la … haos. Pe bune … deci haos total, nu haos din acela cand versi suc pe jos si te ia mica-ta de ureche si te face incapabil si incompeten si te trimite in camera sa-i zici la sora-ta sa vina sa stearga … ah, nu vi s-a intamplat niciodata? Nici mie … trecem peste.

Asadar. Haos … de fapt era mai mult o epidemie, nu haos … asa, asa … epidemie de prostie. Nu stia nimeni cum se trata … multi spuneau ca e incurabila. Multi spun si cred si acum ca este incurabila … si totusi. Un eveniment pe cat de ciudat, pe atat de … ciudat (vreau sa subliniez faptul ca a fost ciudat), a avut loc nu departe de locul de unde scriu aceste randuri … Se zice ca era un eveniment ce se intampla in fiecare an … un fel de ritual al prostiei. Ii zicea (si inca si acum ii zice) September Fest. Muzica, berea si micii erau doar o musamalizare … numai ca nimic nu putea acoperi masa de prostie ce se perinda pe platoul Salii Sp. Si, dupa cum am precizat si in introducere … cand nimic nu parea sa se schimbe … asa a fost. Nimic nu s-a schimbat. In schimb o alta doza de prostie si-a facut aparitia: Electrica SA. SA vine de la „S-A luat curentu’…” Si profetia S-A indeplinit. S-a luat curentu’ …

Si dupa cum se zice ca speranta moare ultima … se pare ca asa e. Prostia n-a mai rezistat si a plecat acasa. Si astfel … pentru acea seara, acel loc a fost salvat de prosti. (Tin sa precizez ca exista si o mica parte de 3-4% care erau rataciti pe’acolo, si nu faceau parte din rasa „prostus periculosus”). Concluzia: prostia se trateaza prin prostie. Multumesc Electrica SA care a intrerupt curentu. Noroc ca nu eram acasa :)

Ok. Deci ma plictisesc cam tare la ora asta si m-am gandit sa va spun, intr-un mod mai aparte, ca n-ati pierdut mare lucru, cei care n-ati fost la festivalul berii. Doar o pana de curent care a cam maturat lumea spre casa. Nu s-a schimbat mai nimic. Atat doar ca mai putina lume decat de obicei. Poate din cauza frigului, nu se stie. Oricum, 90% de acolo sunt aceiasi oameni care vin „sa se jmechereasca si sa fie tare en parcare mancatziash”. Ah well. Sper ca v-a facut placere sa cititi aceste randuri. Apropo, astept si niste pareri sau raspunsuri la intrebarea: „Cum vi se pare September Festu’ si lumea care participa la el”? Raspunde corect la intrebare, trimite raspunsul la o adresa cunoscuta numai tie, si poate poate POATE scrisoarea ta va ajunge la destinatar. Va multumesc ;)

10 răspunsuri to “Electrica SA – Episodul 1 – A new hope”

  1. Obviously Strange Says:

    Pai, sa vedem … Daca iti surade ideea de a fi imbrancit si calcat de indivizi derutati si cu freze de caluti (da, freza aia gen coama de armasar wannabe, multumiri lu` Morandi si ai lui pt idee), daca-ti plac beer splash`urile si muzica multa si proasta (cu fooooarte putine exceptii), then, ppl, u`v found the place to be. Nu trebuie decat sa ridicati mainile-n aer cand zice nenea de pe scena, sa fluieratzi si ovationati din reflex la orice gest al „starurilor”, si, de ce nu, inghesuiti-va dupa show sa luati autografe, ca sa va smecheriti a doua zi ca v-a mazgalit unu tricou` (si clar n-o sa-l mai spalatzi dup`aia, who cares u`ll stink?). Da, fest`urile astea`s cool … peachy de`a dreptul … Pacat ca-s eu mai strange si in loc sa le apreciez si eu ca mai toata lumea, prefer sa stau acasa sau in ceva baruletz cu prietenii, sa-mi beau linistita whateverul si sa … ma simt bine … Anywayz, la cata lume e pe`acolo, nu cred ca o sa mi se simta lipsa :P… So, see ya at the next fest .. in Hard :D

  2. Futurologu' de serviciu Says:

    Sketule, mama, ce creator pe meleagurile literare ai ajuns….Nu, ca e buna povestea….plina de ironii fine si de prosti (da asta se stie de hundretzs of iarshi, ca pe la sala aia de sporturi, pe timpuri din acestea umbla prostimea din manasturu nostru ubit). Culmea, pana si in manastur s-a luat lumina (zise Septi) numa p’aci nu… Da, bravo Electrica! Si episodu’ parca ar fi mai potrivit daca i-ar zice: ‘A new dope’….Ciaules!

  3. Well … Eu sincer nu m`am dus pana acuma la NICIUN festival dinasta… Ce sa vad, sincer acuma oameni buni … Cpilashi shmecherashi cu 2 dopuri de bere la bord shi se dau mari ciumegi … Ca bine zicea tata Sktes ..”sa fie tari in parcare” … Ei na… sa nu fur idei, sincer RECUNOSC SUS SHI TARE ca N`AM BAUT IN VIATZA MEA BERE … mi se pare cea mai mare prostie sa te imbetzi din bere… Berea e cea mai penibila bautura acloolica… Serios… inloc de 15 beri ca sa ma imbat mai bine ash da pe gat 2..3 butelii de vin … Macar are alt gust shi bei mai din placere … Cat despre fetele care merg la festival …. Sa zicem ca este un grup de vreo 5..6 fete .. care de care mai frumos fardate, imbracate de prin kenvelo, lee cooper … etc etc (dar cu un coeficient de 0,011 %) shi se duc ele frumushele la festival sa faca pariu care bea mai mult … shi cand le vezi, mama draga, pe fetitzele noastre… viitoarele noastre secretare, avocate .. sau ;))) maturatoare de strada, cum deabia mai stau pe tocurile de juma` d metru … efectiv te cruceshti :( .. ATATA PROSTIE N`AM MAI VAZUT … De`amar cu Romania asta … Shi chiar e adevarat … Festivalurile SUNT , in general niishte evenimente fara sens .. cu muzik nashpa de cele mai mult ori …. shi micii sh berea – piesa de rezistentza – ca de n`ar fi ei, nu cred ca ar veni .. JMEKERASHII la…. concert cica :-j ….
    Cius Lume … (si aporopo … a fost mishto pana de curent .. eu doormeam … nu`i o problema, oricum n`am pierdut nimic) :-h

  4. acuma scuzatzi greshelile da ma grabeam sa`mi scriu ideile sa nu uit… aha … ceva de genu … Oare ma credetzi ? :P

  5. well….hai sa-mi dau si eu cu parerea k doar nah…trebuie sa fie si cineva contra> eu d data aceasta:P ma duc la fest d cate ori am chef sau ma plictisesc acasa….nu vad nimic rau in asta…referitor la faza cu fetele aranjate si baietii frezati:asa o fi, da’ mi se pare o prostie sa cataloghezi un om dupa ceilalti de langa el.muzica de proasta calitate f multa, da’ prefer sa o aud…decat sa stau intre 4 pereti. e cu siguranta mult mai interesant! poti sa mergi la festival si sa mananci popcorn …sa t plimbi putin cu prietenii si sa mergi acasa …nu e neaparat sa te imbeti cu bere! dc unii fac alegerile enumerate de voi…treaba lor…in fond si la urma urmei fiecare face ce vrea in timpu’ liber….poate si lor li se pare idiot modul altora de a-si petrece timpul cu prietenii.cya

  6. Parerea mea este ca aceste festivaluri sunt nista manifestari ale prostului gust romanesc. Personal nu am mai fost la festivaluri de genu` de prin clasa a 10…deci cam de 4-5 ani. Ultima data cand am fost am dat peste un grup de „U”-isti care se credeau mari si tari si care m-au luat drept CFR-ist iar unul din ei s-a gandit sa-mi mangaie obrazul cu un pumn. Anyway, asta pe langa mirosurile imbietoare si schimbatoare de la o taraba la alta, daca la una duhneshte a mici de proasta calitate la urmatoarea pute a peshte iar la a treia a mici si carnatzi cu termen de valabilitate indoielnic…o desfatare pentru stomac si mai ale pt cei cu ficatu` slab. Astfel, decat sa incerc sa ascult printre calcaturi pe picioare si frecat de haine, formatii second-hand „la mana a adoua” :) cu foarte mici exceptii formatii consacrate: Iris, Cargo mai bine ascult acasa un album, doua, sau dorm somnul ratiunii cu gandul la cei care miros micii, sunt calcatzi pe degetele inghesuite intr-un pantof cu „shpitz de manelist”, sau cei care consuma bere, iar dupa prima sticla isi varsa sufletul ca berea era „proaspata”, sau bataile intre „aia din Groapa” si „aia din Manastur” sau intre CFR-isti si U-isti…O desfatare pentru ochiul privitorului neutru…si pentru sufletele noastre dornice de evenimente bizare in cadsrul unor evenimente lamentabile… ;)

  7. Am fost si eu pe la „fest” de vreo 2 ori dar in ultima vreme nu am fost deloc. Adika stai ca am fost cred la Vama Veche intr`o seara, prin primavara cred … dar chiar numa la Vama Veche. Am baut o bere … ma rog, semana cu o bere, iar apoi am mers acasa. Nu ma incanta mersu asta la balci si nu ma duc numai exceptional … o data la 2 ani sau ceva de genu. AAA si eu m-am „bucurat” de pana de curent mai ales ca eram in timpul procesului de … you know … i se zice … pipi. Nu va doresc sa prindeti pana de curent in timp ce va pisati. Sosetele mele nu au mai fost la fel de atunci… (a nu se intelege ca inca le mai port). Avelo baftalo morocales in rest !

  8. Haideti acum toti sa criticam micii si berea si distractiile romanesti :) Ce e cu voi ? :) Nu sunteti intregi la cap ? :) No bun , ma bucur ca v-ati revenit :) Personal nu imi plac `festivalele` :)) dar nu din cauza ca ar fi `un prost gust romanesc` ci din cauza faptului ca merg pe acolo tot felul de cretini / dobitoci / gen manastur ca stie toata lumea la ce ma refer , care vin in `haite` de cate 50 si se iau de cate un amarat , pe care inevitabil trebuie sa il ajuti ca doar asa se face si de fiecare data incepi sa te bati aiurea cu toti dobitocii care nu ii duce capu nici un metru :) Probabil ca incet deviez de la subiect si probabil ca ar trebui Vladut draga sa iti dea de gandit ce am scris aici si sa dezbatem ;)) DAR september fest e ok in principiu , pacat ca unii dintre Romani au coeficientul de inteligenta cu – si strica totul . Pe langa toate astea , Electrica SA sa o fufu pe mica-sa :) ca sunt niste hoti si nimeni nu ii are la inima :)

  9. Hai ca nu-i dracu’ asa de negru precum pare. Intr-adevar, sunt si oameni mai „limitati” care si-au facut aparitia la fest, doar cu scopul sa pape mici multi si sa bea bere si mai multa, cu o muzica pe cat se poate de variata in fundal… Dar trebuie sa recunosc ca decat sa stau in casa si sa numar tavanu’ mai bine ies cu prietenii (colegii) la o plimbare, ma mai minunez si eu putin, beau o bere cu apa si ma aerisesc in fumul de la mici… Repet, macar nu stau si vegetez in casa… :)

  10. e prima idee care o las pe aici.. si asta chiar dak am citit tot ce s-a scris. in primul rand felicitarile mele sktes pentru ca ai curajul sa vorbesti deschis despre (din pacate) cei ce reprezinta majoritatea la acest gen de evenimente. iar in al doilea rand experenta mea pe la acest gen de festivaluri a fost atat de „interesanta” incat am renuntat cam de mult timp sa le mai fregventez (chiar dak micii erau chiar buni):P in concluzie puteti sa treceti pe la aceste festivaluri dak reusiti sa nu vedeti si sa nu auziti pe nimeni si nimik din cei ce va inconjoara..(exceptand desigur propria gaska) in caz contrar e aproape imposibil sa ajungi macar sa vezi ceva din ce se intampla pe scena.. vei face cale intoarsa mult prea repede…deci, have fun next year :D

Lasă un răspuns

