Colegi? Nu. Prieteni!

Mi-au fost colegi. Nu de mult ma intrebam unde au disparut. Acum insa mi-am dat seama ca, desi aveam in buna masura dreptate sa-mi pun aceasta intrebare, totusi a fost doar o perioada de … tranzitie. Fie 12 fie 4 ani, am impartit cu ei multe amintiri, ca si colegi. Acum voi imparti aceste amintiri ca si prieteni. Nu ma intind la vorbe multe si fara nici un rost. Sentimentele se descriu cel mai bine in sufletul si mintea fiecaruia. Cuvintele sunt o pala expresie a acestora cand vrei sa le descrii. Tin doar sa multumesc (stiu ei care sunt aceia) pentru ultima saptamana petrecuta alaturi de ei. Si nu in ultimul rand (desi nu stiu daca citeste blog’ul) tin sa-i cer scuze lui Kinga ca i-am zis La Multi Ani mai repede decat trebuia :) Honest mistake. See you all in the next post ;)

5 răspunsuri to “Colegi? Nu. Prieteni!”

  1. Prietenii dispar….dar nu ti se pare straniu cum ei reapar abea atunci cand tu le oferi ceva special, ceva de care ei se pot folosi?? Poate doar mie mi se intampla treaba asta sau poate si tie….oricum…e ciudat si de multe ori frustrant… ;)

  2. Vreau si eu sa iti multumesc, si cred ca o fac in numele tuturor, sa iti multumesc ca ne-ai dus, ca ne-ai aratat si ca ne-am simtit asa de bine. :) E adevarat ca la un moment dat am crezut ca ne-am pierdut, dar se pare ca tinem prea mult unii la altii ca sa ne lasam asa de usor despartiti de indiferenta si nou… parerea mea…
    P.S. : Also sorry ‘bout everything…

  3. Apai cu placere draga ;)) Colegi / prieteni , in cele din urma tot prieteni suntem :) noi toti , desi uni au fost mai diferiti decat ceilalti in cele din urma toti suntem impreuna `prieteni` asa ca te tzuc si mai scrie trebuie de astea interesante :) M03 ELECTRICA !!! (asta pt rubrica de mai jos ) :))

  4. Esti un dulce,dar asta nu ii o noutate!:)No problem pentru faza( ca mi-ai zis mai repede „La multi ani”).In tine am gasit mereu un prieten de nadejde,am povestit,am ras , am plans ,ne-am distrat impreuna…c mai am facut de toate (acuma nu chiar de toate,nu fiti perversi:))Sper k si tu te-ai simtit bine in preajma mea!In fine…Concluzia?Scuzele tale au fost acceptate!:)Te pup&spor la faculta

  5. Aww..ce dragut. Asta imi aduce aminte de clasa mea. Oh well…abia asteptam sa scap. Ce sa vezi? S-a intamplat si asta.
    Anyway…imi place cu scrii :P.

Lasă un răspuns

