Impresii, depresii, progresii …

Mai pe scurt, inceputul facultatii. Stau si ma intreb daca ma asteptam la asa ceva. Poate da, poate nu … Ideea e ca pana acum nu prea m-a incantat ideea de „facultate”. Totusi, sa fiu sincer, cam 60-70% imi place, 30% nu. Iar aceste procente de 30% sunt reprezentate de ziua de marti cand am ambele materii sunt legate de matematica: algebra si analiza matematica. Sa scap cu bine de ele in primul semestru si apoi ma pot gandi la urmatorul an :)

N-are rost sa ma lungesc cu programul meu si asa nedefinit inca exact. Parerea generala care am intalnit-o pana acuma totusi, cred ca e cea la care m-as fi asteptat. Unora nu le prea place, altora nu le place deloc :) Avand in vedere ca nu vreau sa dau dreptate niciunui profesor: nu, la liceu nu e mai usor :) Puteti sa ma contraziceti ca nu ma supar, dar eu nu vreau sa dau dreptate profesorilor. Oboseala, in schimb, e mai mare decat in timpul liceului. Nu? Cel putin asa am observat la majoritatea colegilor cu care m-am intalnit, fie ca sunt la Telecomunicatii (Horica draga, aia nu-i facultate cu oraru acela :P ) , Instalatii (Batrane, ideea e sa prinzi macar 2-4 ore pe saptamana … cu tine in clasa :) ), Drept (sa-i zica cineva la Biz sa treaca pe la faculta :P ), ISE (asta nu-i facultate), Medicina Generala si Stoma (Ioana, Ziana, condoleante pentru urmatorii *insert number* ani :P ). Macar haz de necaz imi permit sa fac … ca *temele* la algebra sau analiza nu-mi permit.

Ah, inca ceva. Am observat cat de mult conteaza sa ai un prieten/fost coleg, cu tine la faculta. Altfel trece timpu, altfel privesti lucrurile (Ioana, inca trebuie sa-ti pastrezi speranta si increderea in grupa ta :) ).

Impresii? Colegii de grupa de nota 10 (momentan). Orele accesibile (exceptand matematica), orarul la fel.

Depresii? Inca nu si sper sa nu apara numai prin anul 3, in cel mai rau caz :) Sau sa nu apara deloc ca n-am nevoie.

Progresii? Alea de la matematica :)

Voi? Desi au trecut doar 2-3 zile de facultate, ce gust amar v-a lasat? :)

21 răspunsuri to “Impresii, depresii, progresii …”

  1. Bineinteles ca trec pe la faculta, cum sa nu trec? :)

    Pai, primele impresii. Ca sa-l citez pe Luci, ori trebuie sa-ti placa orele, ori colegele. In cel mai bun caz, amandoua. La noi e cazul ideal. Sunt cam 70% fete, majoritatea parca debarcate direct din Obsession. Probabil ca blondele (in sensul figurat) nu vor face pasul in anul II, dar macar anul asta ne vom delecta cu ele. Alte facultati stau deplorabil la capitolul asta (ca exemplu, ceata de ochelariste in pulovere de la Poli). Asta in ce priveste colegele. Iar orele.. Pana acum, orarul mi se pare absolut mirific. Cam trei ore pe zi, o zi intreaga de pauza si doar una de sacrificiu, cu ore de dimineata pana dupa-masa. Probabil ca e mai bine decat la clasele de filologie de la liceu. Profesorii sunt de treaba si relaxati iar materia imi place, ca altfel mergeam altundeva. Sigur, inca n-a inceput sesiunea, dar pana atunci visam frumos. Imi vine sa ma felicit singur pentru ca am ales Dreptul.

    Trebuie sa fac o paranteza. Iat-o: (Voi cat mai tineti minte din ce ati invatat in clasele IX, X, XI, si chiar pentru Bac? Am facut eforturi sa-mi amintesc ceva, orice, predat de Hategan sau la alte ore de importanta maxima, dar singurele chestii care mi-au venit in cap au fost degetul lui Whisky, faptul ca acelasi Whisky era mutat ora de ora in prima banca, intrebarile lui Andy si mancatul sandwich-urilor pe sub banci. De la fizica tin minte cateva titluri de capitole iar de la chimie ab-so-lut nimic. Halal „cultura generala”. Pacat ca nu ma fac chirurg, poate asa ajungea Hategan pe mana mea intr-o zi..)

  2. Caracterinzandu-ma k fiind ”colegul de suferintza” a lui Biz ( c mai suferintza:P) am zis k scriu si eu o impresie despre ”scolile inalte”.
    Pe langa bagajul de cuvinte postat d Biz as vrea numai s adaug k totusi a folosit si fizik la ceva in liceu …d c zic asta…pt. k ”Balti” prin calirea care ne-a facut-o cu testele ei grila exista o foarte mare posiblitate sa ne luam cu bine cel mai ”kkcios” examen din primul semestru care e sub forma d grila ”gen Baltescu” …asa k 10x a lot ”Balti”
    Parerea mea despre Drept este k e super meseriash (sper si dupa sesiune) ,mai postez io peste vreo 2 sapt kand n mai imprietenim cu cele d sex opus:P Long live za law;)

  3. Hehe. :) Momentan nu ma pot bucura de acelasi orar lejer sau profi super, dar nici nu ma pot prea plange. Apropo, stati voi sa dati de Streteanu si Mateut mai ales … iti vine sa-ti mulgi vaca de nervi. Grija la dreptul roman ca va fi ceva mai greu. Sper totusi sa nu aveti probleme. Ce zic, zic din experienta lu’ Dan, asa ca puteti sa luati aminte :P

    Astept parerile celorlalti de la celelalte faculte: Hotz, Ioana, Ziana sau Delia cu ISE’u (app, ma intalnisem cu Ratz, alt ISE-ist; cand l-am intrebat cum e la faculta a zis: „Daca nu m-am dus la ore la scoala unde era obligatoriu, dc sa ma duc aici unde nu e obligatoriu?” Imagine that :) ). Intr-un final, sper sa apucam sa ne si intalnim la un suc/bere/whatever sa impartzim parerile live; iar in ceea ce priveste cunostintele din liceu, cred ca nu tin mai multe minte decat Biz. Poate la mate un moment mai delicat cu profa, da ala il stie numa Whisky .. cred :) :-„

  4. Mda… Pai sa zic si eu ceva, nu? Vine cam asa, vreti Studii Europene, veniti de luati din toate enumerate mai sus, mai putin Medicina… Cate putin din toate: istorie, economie, filosofie, matematica, limbi straine (mai ales) si de ce nu si putin de Drept. Nu zic ca nu imi place, din contra, o gasesc foarte interesanta… partea nasoala e inceputul. Sper sa nu ajung la depresii :P , insa lucrul care il detest cel mai mult la inceputul asta este momentul in care apare profu’ la curs si isi etaleaza conditiile… Profu’ ca profu’, dar vine si asistentu’ cu impresii, tanar si exigent de care depinde intrarea mea in examen in sesiune. De ce le place oare atat de mult sa ne „sperie” ? Anyway :)
    Nu stiu daca si la voi e la fel, dar sper sa imi intru in ritm si sa imi gasesc locul si eu prin faculta aia, altundeva in afara de „pe scaun”, vorba lui Sktes :P
    Cat despre grupa mea, pana acuma sunt cam absenti. Si daca isi fac aparitia pe la seminarii sau cursuri, ii deosebesti cu greu de mobilele din sala. Sper sa-si revina si ei.
    Revenim cu „update-uri” la capitolul asta si mai incolo :)

  5. Inca o paranteza: ne preda Emil Boc drept constitutional. Ha!

  6. Futurologu' de serviciu Says:

    Biskit, preda Boc la constitutional, da sa nu te astepti ca toate cursurile. Doar e primar. :)

  7. Desi sunt cam ocupata…plec dis de dimineata la faculta ca mai apoi sa ma duc la lucru , nu ma plang,si incerc sa mai las si cate un reply(baga de seama asta sktes:)) La faculta , desi parerea lui Vlad ii k Facultatea de Stiinte Economice si Gestiuea Afacerilor nu ii facultate ,sa stiti k nu ii chiar asa de usor.Si noi facem matematica(si profa mea are boala pe blonde pt.k sotul ei a inselat-o cu o blonda si a ramas marcata…hmm barbatii astia:))care ii nasoala si grea.Avem si alte materii ca:management,economie europeana,fundamentele stiintei marfurilor,microeconomie care inca habar nu am cu ce se mananca.Sper sa fie ok pentru toti si sa trecem cu bine primele examene!Cat despre cele invatate la liceu…cam putine mai tin eu minte..in fine nu asta ii important ci faptul k am petrecut 4 ani minunati impreuna,sau nu asa vi se pare si voua?Mult noroc!Va pup:)

  8. Inca de la primul curs profesorii ne-au indicat sa uitam TOT ce am invatat in liceu pentru ca ceea ce urma sa invatam va fi total diferit. Teoretic uitarea materiei invatate in liceu se datoreaza memorarii „pe de rost”, eu inca mai tin minte cate ceva chiar daca sunt in anul 3. Vlad cam are dreptate, daca vrei sa faci o facultate corect(la zi) si sa ai rezultate bune nu poti sa si lucrezi (asta poate daca esti un geniu sau ceva…:P) iar adevarul e ca facultatile de drept, medicina, mate-info si istorie sunt cele mai grele, dupa parerea mea pentru ca timpul care trebuie sa-l acorzi bibligrafiei este destul de mare. Facutati ca „ISE” „Biznissss..:))”, „Poli”, „Agronomie” sunt facultati, in mare masura, pentru cei care vor sa faca o facultate sa fie facuta sau sa le inchida gura parintilor…asa ca daca vreti un viitor fie va canalizati toate energiile asupra facultatii fie….ajungeti un individ obscur cu o diploma agatzat pe un perete….A da….si vedeti ca facultatea e plina de frustrari….pentru unii… ;) bafta in noul an si in noul inceput bobocilor

  9. Futurologu' de serviciu Says:

    Radule, daca Poli e facultate Degeaba, atunci ma duc acuma, la ora 18,00 sa ma culc. Si tu la fel!

  10. Futurologule :) nu am zis ca e degeaba in totalitate, ci anumite sectii…cunosc un caz care mi-a explicat care-i treaba cu anumite sectsii de la Poli… ;)

  11. Batranu' :D Says:

    … e ora 11, sunt obosit, am avut azi de la 10 la 6, maine am de la 8 la 6, nu mi-am facut temele… am un singur caiet in care scriu tot… deocamdata… sper… dupa cum spuneam… Am vrut Poli, am Poli… profesori frustrati care intra la fix la curs si nu se opresc din vorbit decat atunci cand ne zic sa iesim in pauza… o profa de analiza care are orgasm la fiecare exercitu mai greu rezolvat, un profesor de TM comunist, un prof de TOPO care seamana cu Marius Teicu(daca mai stie cineva cinei ala) care nici dracu nu stie ce vrea de fapt omu’… toti cer foarte mult de la noi… pana in momentul de fata am 3 zile de faculta la activ si nu mai pot… un orar total aiurea care iti distruge pur si simplu o zi… nu mai poti face nimic dupa ce iesi din facultate pt ca nu mai esti om… proasta inventie facultatea, sau cel putin modul in care se face la noi… doar e poli, la ce ma asteptam?… cate nemultumiri am… sunt curios peste ceva vreme daca imi schimb parerea… deocamdata nu-mi doresc decat sau trec anul… si dupa cate am vazut nu stiu cum o sa fac asta… :D … sa traim bine…

  12. Dupa cum a spus Batranu, dar putin mai generalizat: „Am vrut facultate…AVEM facultate!” Si asta e doar inceputul. Eu cand ma gandesc ca am 6 ani de facultate in fatza…ma iau de cap, iar cand stiu ca altii ar putea termina 2 facultati pana termin eu una (stoma), ma face s ama dau cu capul de pereti! ce sa va spun eu de stoma (medicina sau farmacie…tot pe acolo e):

    1. cunostiintele din liceu stau la baza oricarei materii pe care o faci la stoma…tre sa stii si anatomie si chimie si fizica…altfel esti pe spate. eu una nu am crezut chestia asta, dar acum o simt pe pielea mea…la anatomie is blana, la fizica aproape blana…cu chimia am noroc ca am dat admitere din ea! dar ii vad pe cei care au dat din anatomie! VAI DE CAPU LOR! NU INTELEG NIMIC DIN CURSURI! Nu stiu nici macar ce-i ala un CH4

    2. Aici e mai rau ca la scoala!!! Ai de invatat saptamanal…saptamanal primesti lucrari sau esti ascultat…si aici nu-i ca la scoala, sa ai de invatat 3 pagini pt o lucrare! Aici ai de invatat mult mai mult!

    3. Profesori dati dracului (unii), profesori pretentiosi (altii), profesori simpatici (mai putin)
    …cat despre materii, cu ce sa incep? Sau sa vi le enumar pe toate… anatomie, fiziologie, biochimie, biofizica, biologie celulara…si sa nu uitam de fabuloasa bioetica (unde ne invata cum sa ne comportam cu pacietnii…nu-ti place un pacient, ii ceri 500 de mii pe o consultatie…fiti siguri ca n-o sa mai vina la acel cabinet :P), plus educatia si engleza! la CURSURI trebuie sa ai o prezenta de 70 %, LABORATOARELE sunt obligatorii, iar daca lipsesti trebuie sa platesti 4 euro pe lab si sa-l si recuperezi…Noroc ca mai sunt si profi de treaba care te mai lasa sa faci 2 absente intr-un sem la un laborator :) \:D/

    In concluzie, (banuiesc ca v-ati plictisit de ce ati citit mai sus…ca si eu m-am plictisit sa scriu toate tampeniile astea) am vrut stoma…am stoma! Si Sktes…vreau sa te contrazic…la facultate e mai greu ca la liceu…cel putin la medicina…si ai face o prostie sa ma contrazici (cu toata incapatanarea ta de care stiu ca esti capabil :D :P ;))
    …si vreau sa-l contrazic si pe Radu…daca vrei sa faci facultate cum trebuie…poti s-o faci…indiferent ca-i agronomie, Ise, turism, mediu sau orice altceva :P
    [am filozofat prea mult?…profu de bioetica ii de vina :P]

  13. Si iata-ma studenta la ise…vlade, crede-ma incercai si la litere ,da daca nu fu soarta de partea mea..decat la litere cu taxa , mai bine la ise…ca de cladirea in sine nu ai ce comenta rau banuiesc, ca ai vazut-o si tu..in rest…mai bine decat ma asteptam…atmosfera relaxata aici la ise..profii toti numai unu si unu,deschisi, simpatici, colegii de grupa si ei la fel…drumu-i cam lung,da ma descurc…si programul..nu mai am timp de nimic..(aproape:D)…de scris aci mi-am facut…viata frumoasa aici la ise..chiar nu am de ce sa ma plang…matematica invatata cu chertes ma ajuta enorm…foarte utile derivatele si limitele..si mi-am dat seama ca nici nu stau tare prost cu memoria..mi le amintesc si acum la fel de bine..un singur dor am , de fapt doua…da-ti-mi fratilor un eseu de facut, un comentariu ceva…si ziceti ceva si in franceza..de fapt zic eu pe post de incheiere…au revoir…je reviendrai….

  14. Bon… deci…voi fi scurt(mint) ca ma duc sa beu o bere(mint, 3 beri):
    ORE
    – Algebra (curs) – cica`i fain profu, explica bine .. nu stiu .. n`am fost
    – Arhitectura Calculatorului (seminar) – lipsita de personalitate, bleaga … scandal la ora; efecte: facem seminar degeaba, nu explica deloc
    – Arhitectura Calculatorului (curs) – wannabe Boc, vb. mult si rapid, dar eficient si raspicat; efecte: materia naspa predata rapid se uita la fel de rapid
    – Algebra (seminar) – creata netafleatza, preda binisor daca ai cap si esti capabil sa prinzi pe loc; efecte: cum eu nu-s perspicace nu inteleg nimik.
    – Analiza (curs) – filosof in matematica, 2 ore filosofie 30 de minute teoreme, 30 de minute futere afara; efecte: imi pic examenu’… NU se mai poarta mustata
    – Analiza (seminar) – freak; efecte: prezenta in spre deloc
    – Fundamentele programarii (seminar) – un pic geekish, f. de treaba; efecte: merita sa fi prezent, iti da sepranta ca faci macar 6 credite
    – Fundamente (lab) – pana acuma lejer …
    – Arhitecutra Calc. (lab) – materia de-a pwola… trist … am reusit totusi sa-mi fac laboratoarele pentru urmatoarele 2 sapt.; efecte: daca nu inveti din propria initiativa, acasa, ai picat
    – Bazele Matematicii (curs+seminar) – profa vb. ca o rusoaica engelza ( in loc de the zice za)
    efecte: un pic cam aiurea materia, nu prea am prins mare lucru, mai mult rad de profa decat sunt atent
    – Fundamente (curs) – pronuntie aproape perfecta, engleza fluenta, volum extrem de redus; efecte: nu auzi nimic daca esti mai in spate de primele 2 siruri de banci
    COLEGI
    Marea majoritate super OK,ceva cosuri, cateva laptopuri, some geeks, some freaks, 2 sau 3 vedete. Fete cam putine, cateva dragutze, majoritatea de treaba si simpatice, 2 grase.
    CONCLUZII
    Daca nu invat temeinic nu trec anu (mai era si a doua alternativa cu norocul da asta imi surade numai o data la 4 ani), 2,07% sanse sa combin ceva gajica, 50% sanse sa nu prea frecventez cursurile, 30% sanse sa dorm la cele mai multe dintre ore, 50% sanse sa ma las de tigari pana anu viitor, 60% sanse sa devin alcoolic, 70% sanse ca o sa omor pe cineva daca se mai „haladesc” in autobuz, 3% sanse sa-mi cumpar o mapa cum tre si un pix care sa scrie, 80% sanse sa cad lat dupa ce ma intorc acasa, 90% sanse sa mor urcand scarile de la ISE unde am lab, 60% sanse sa ninga peste 2 sapt., 90% Becali e un prost, 70% din timp nu o sa am mai mult de 13.000 lei in buzunar, 55% nu trec anu’,90% nu dintre voi nu ati citit pana la sfarsit 100% o sa-mi placa la faculta.

    Curvelor, cu drag… va pup

  15. Futurologu' de serviciu Says:

    Wiz, toata stima pentru „concizia si fluiditatea” frazei :))… 100% mi-o placut postu’….Da de ce aia a lu’ soacrata nu scrii si pe blogu tau? Ca ai stofa, mestere! :)

  16. “Carevasazica” aici trebuie sa ne spunem parerea despre facultate… hmmm… ca sa o iau ca la engleza, „from where I stand” : camdeodata binisor! Profi in general de treaba, orar accesibil, colegi de treaba.
    Totusi, ar fii cate ceva de reparet, pe ici pe colo, „in punctele esentiale”: M-am saturat sa urc pe Babes si apoi pe Pasteur pana la amfiteatrele alea in fiecare dimineata la 7.30 !!!! (zizi, ioana, mimi cred ca ma inteleg…)
    O alta parte mai nasoala la farma e ca…sunt cam multe fete pe metru patrat si aici aviz celor de la poli sau de la ubb(mate-info), nu vreti sa imprumutati ceva baieti? oferim fete faine in schimb..:)
    Cat despre materii: ch. anorganica, botanica, biofizica, mate, info, engla…nu stiu cum se face ca la biofizica ne-o predate intr-un curs cam cat preda “Balti” a noastra intr-un semestru…si toate astea, ciresa de pe tort e un seminar numai cu probleme… yupyyy!!!
    Pan’ la alte vesti, va pup si fruntea sus, nu ne lasam noi la altii, mama lor !
    PS: Wisky, jos palaria pt articol :)

  17. ma…ma wiz, sincer eu pe tine te-as vedea redactor la ceva ziar de scandal:P asa ca vezi pe viitor…poate combini placutul cu utilul!

  18. peste tot ma vezi tu Ioana … la info .. la actorie … la jurnalism… da-o dracu` :)

  19. pai daca te-a inzestrat natura…ce vrei? si tine bine minte: sa profiti de toate „inzestrarile” pe care le ai! te poop

  20. Calculatoare Bucuresti (Poli)
    In principal la matematica I SUCK BIGTIME. Mai ales la analiza unde, datorita faptului ca profa din liceu vroia sa fie sigura ca trece toata clasa bac-ul (si a faptului ca nu prea imi facem temele), is bata (nu, gresesc, bata tot e ceva)
    Deci la analiza matematica:
    Nota
    1 sigur se ia
    2 cu putin noroc
    3 pe drumul cel bun
    4 deja ma simt in forma
    5 dau baieram :D
    >6 sau am un bulan fantastic, sau l-am apucat pe Dumnezeu de picior si dupa ce mor ajung direct in Rai.

    In rest, e de bine. La algebra liniara doar trebuie sa invat. (majoritatea materiei nu se leaga prea mult de liceu). In rest… cate un WTF pe la programare cand ne da cate o problema mai ‘matematica’ :D de rezolvat.

  21. Omule, la Poli chiar ai nevoie de mate :) din fericire pt mine, unde’s eu (avand in vedere ca si eu’s bata la mate) nu am nevoie de mate asa multa … oricum, MULTA bafta pt un 5 macar :P

Lasă un răspuns

