Song of the day (3)

De mult timp vroiam sa o recomand. Desi a aparut de ceva vreme, nici acum nu e prea tarziu pentru cei care nu au auzit-o inca. Multi cunoasteti formatia dupa o singura melodie, si anume Supergirl. Well Reamonn – Tonight va va placea la fel de mult, cred :) E oarecum in acelasi stil. Hope you’ll enjoy it ;)

4 răspunsuri to “Song of the day (3)”

  1. Melodia e ok, dar e cam comerciala…asteptam sugestii daca nu din underground atunci macar mai necunoscute sau cunoscute intr-un cerc restrans(privilegiat?)…Pana atunci recomand si eu o piesa Electric Light Orchestra-So Serious, e mai oldie ea de felul ei dar e ok… parerea mea ;)

  2. ObviouslyStrange Says:

    …Si, pentru cei care gusta genul de muzica de cafenea oldies, obscura -> Katie Melua – Crawling up a Hill. My favourite these days :)

  3. sick shit dude, am auzit`o intr`o dimi aku cateva sapt la radio si cand am venit iar akas m`am pus s`o caut pe nte :D

  4. emilythestrange Says:

    e o melodie f frumoasa, mie imi place mult de tot. poate din cauza ca nu am mers niciodata cu trenul

    „she never took the train alone, she hated being on her own”
    :)

Lasă un răspuns

