Poveste de 04:32 … dimineata.

Hmmmz. Bah, care nu doarme la ora asta? Ha? Stinge lumina, trage cortina … si nu uita sa bagi Pepsi’ul la frigider. Buna dimineata, dragii mei cititori. Eu nu pot dormi (da nici nu vreau, cred). Voi? Voi deja dormiti … nu de alta, dar va stiu oameni seriosi, nu ca bufnita de mine :) Vroiam sa scriu ceva, dar am uitat ce … lipsa de inspiratie incepe sa ma domine din ce in ce mai … tare.

Parca vroiam sa va spun o poveste … dar in imagini (Photo credit goes to Poly & Google :P). So, se facea ca mergeam cu Paul si Cristi in excursie … la Londra mai exact.

Mda … asta ca dovada :) Si am calatorit noi ce am calatorit … vazut-am multe … dar cel mai interesant a fost ca am dat de o bere magica acolo; se zicea ca daca o bei, poti sa treci prin pereti, usi, orice, you name it ppl. Si am luat cu noi aceasta bere si am adus-o acasa. Si dupa ce am baut cateva pahare, am iesit afara sa testam puterile magice … voluntari: Paul si Cristi:

Errm, scuzati-l pe Paul. El a vrut sa testeze altceva initial :) Asa, si dupa cum ziceam (dupa vreo 1 min) cei doi voluntari au vrut sa testeze berea magica … ideea era ca putea trece o masina prin ei … sau ei prin masina … asa ca am inceput pregatirile:

Ne’am uitat daca vine masina din dreapta sau din stanga

iar dupa ce ne-am asigurat ca INCA nu vine nici o masina, cei doi au tras tare aer in piept … si, relaxati, s-au pus la locul stabilit de mine :D Stiau ca berea era intr-adevar magica, la fel cum stiam si eu … asa ca am asteptat masina sa vina … si nu dupa mult timp am auzit zgomotul masinii … se apropia tot mai tare … cand … deodata … Cristi se ridica … si fuge … Paul nu stia ce se intampla … se uita in jur … dar nu mai apuca sa fuga …

masina trecuse si Paul zacea acolo … lat … n-am crezut niciodata … n-as fi crezut NICIODATA …

Nici acuma nu prea cred ca aparatu lui scoate poze asa de faine :D Sa nu mai vorbesc de cel care le’a facut :P Asadar. Vroiam ca postul acesta sa fie mai … diferit. Nu stiu cat am reusit si cat am dat-o-n bara. Ok, ok, n-am fost la Londra … dar berea tot am luat-o. :) Din lipsa de ocupatie am iesit pe’afar sa facem niste poze … care chiar mi-au placut foarte mult si am zis sa impart cu lumea aceste poze :P Le’am micsorat sa nu ocupe toata pagina de blog :) Paul a scapat totusi cu viata … la fel si aparatu lui … In schimb inca il caut pe Cristi :P Aaaaanywayz, sa vedeti si voi ce facem un om (a)normal la ora 4 juma dimineata cand n-are somn :)

Ca dovada ca am scapat toti cu viata va ofer poza de mai sus :P Cristi se roaga inca la berea magica, Paul nu stie ce cauta aparatu lui pe jos, iar eu (desi nu se vede) rad de numaru’ masinii din spatele lui Cristi (se termina cu UE, ca sa vedeti ce inspirat a fost posesorul masinii). Iar impreuna, parca am facut o poza de album pentru urmatorul LP, formatia hip-hop CinzãciLei. Si totusi, n-are cineva bere magica pentru Cristi? :P

3 răspunsuri to “Poveste de 04:32 … dimineata.”

  1. Sunt in stare de soc…nu-mi vine sa cred…Jesus…trebuia sa le cenzurez:)) …aaamm..nevermind…e cam greu de inghitit povestea…pozele sunt phaine…dar mie mi-a placut prima cel mai mult…ce bine ma simteam:D

  2. WTF, dude.

  3. intotdeauna am fost de parere ca berea extine limitele umane impuse de legile lui Newton si Freud…

Lasă un răspuns

