Iris!

Tin minte, odata, ca multi ziceau: De ce sa ma mai duc la concert, ca ii vad aproape la fiecare (deja celebru) Festival al Berii. Corect. Dar un concert printre [cenzurat – vezi unul din articolele precedente „Electrica SA” ], nu se compara cu un concert intr-o sala plina de fani Iris. Singurul dezavantaj il reprezinta scaunele pentru ca nu prea poti sari pe-acolo fara sa te lovesti la fund sau la … picioare in timp ce sari in sus, fata, spate, dreapta, stanga sau chiar in cap :). Totusi, acestea nu au fost un impediment pentru oamenii prezenti in sala.

Nu de mult (acu cateva zile) stateam cu cativa colegi si ne intrebam daca Iris va fi aceeasi formatie si dupa … plecarea lui Cristi. Greu de spus. O voce de milioane, trebuie sa recunosc. Si se pare ca stie si sa mentina un public activ, sa faca intreg concertul sa fie mai mult decat placut publicului. Personal evit sa raspund la aceasta „dilema”. Voi, ce credeti?

Asa, si inca ceva. Cei care au pierdut concertul de azi (joi) de la Casa de Cultura, ati pierdut intr-adevar un concert pe cinste. Era sa-l pierd si eu, dar am avut ingerul meu sacaitor langa mine :) Sa nu mai spun ca am prins in fata mea niste extaziati … mai ceva ca fetitele de 14 ani la un concert Britni Spirs :) (sa nu se supere respectivii :P sa zicem ca glumesc :P ).

O formatie care a facut istorie in muzica romaneasca si care sper sa o mai vad prin Cluj, prin concerte. Si poate, poate, pe viitor, va mai rasari inca o „floare de iris”. Nu in ultimul rand trebuie sa precizez ca astazi, Iris a facut un batran fericit :) Stie el cine e :P Eu ma retrag acum la un „somn bizar” :) Nu de alta, dar dimineata am partial la algebra. Bleh, forta fie cu mine :) Astept pareri/critici/injuraturi/numere de telefon/bani. :)

3 răspunsuri to “Iris!”

  1. Iris e o experienta unica. Imi aduc aminte de primul concert Iris la care am fost spectator. Cunosteam versurile tuturor pieselor si eram de-a dreptul extaziat sa fiu acolo in fata scenei, langa imensele boxe ce imprjemuiau scena pe care urmau sa urce Zeii rockului(romanesc?). Primul acord de chitara al lui Valter mi-a patruns in trup printr-o vibratie nemaintalnita, sufletul mi-a vibrat, poate din cauza notei, poate din cauza extazului de a ma afla in fatza LOR. Dupa primele doua melodii inca eram in transa, abea apoi mi-am revenit si m-am lasat purtat „Pe ape” intr-un „Tren fara nas” cu care am trecut pe „Strada ta”, nestiind „Cine ma striga in noapte”. Am calatorit toata „Noaptea”, privind mirat spre „Luna Plina”. Atunci mi-am dat seama ca am devenit „Calatorul” sau „omul nimeni” ce te cauta pe tine „Baby” sa-ti aminteasca de „Noptile ce le-ai avut” in „Ultima toamna”. „Spre ziua”, „Demagogi” au venit si mi-au soptit esti „Omul nimeni” insa eu am stiut ca doar un „Mirage” si tu esti doar un „Vis pierdut”. De atunci in fiecare noapte eu „Tot zbor” iar „Pmantul il cuprind” intr-un „Somn bizar”, „Dulce si amar”, „Liniste si insomnie” cu gandul la „My generation” si la „Amandoi”, la acea „Floare de Iris” pe care ti-am daruit-o i „Desertul amintirilor”. Acum „Matase alba” ai devenit iar eu „Suflet de gheata” cu gandul la „Ultimul mic dejun al lui Bon”….Totul a trecut ca un vis, a doua zi tot ce-mi mai amintea de concert erau urechile infundate, vocea ragusita si sunetul acordurilor formatiei Iris…Iris 4Ever… (sper ca nu v-am plictisit cu postul meu… ;) )

  2. Era lucrul cel mai putin asteptat d mine in concertul d ieri…era practic imposibil… pt k nu a fost cantat d extrem d mult timp( e un EL) intr-un concert si dat fiind faptul k nu cu totii cunosc piesa …e si lucrul care l’ai omis Radule, eu in locul tau as fi terminat mult mai simplu commentul… ”pentru ca toti plecam ca un VIS PIERDUT…”
    Oricum resprectele mele pt comment e meseriash, cred ca printre cele mai tari de cand blogu’… si stiu k ai fi vrut s fii acolo… cu sigurantza vei fii la urmatorul ;)

  3. Merci pentru ca-mi apreciaza si mie cineva comentariile ;) Sa nu crezi ca am uitat concertul in care am fost amnadoi in primele randuri si am cantat ca doi bezmetici pana am ramas fara glas de se uita lumea la noi ca la circ…ce vremuri…O tempora, o mores…

Lasă un răspuns

