Moment poetic …

Nu din lipsa de idei .. nu din plictiseala … ci pur si simplu.

 

 

Purtaţi în zbor pe aripile timpului…

Patru ani aparţinând infinitului,

Clipe minunate imprăştiate-n zări.

Vise şi dorinţe… toate aşezate pe nori.

 

Timpul anevoie parcă trecea

…Noi nu ne dădeam seama că el se grăbea.

Zilele-au fost un joc neîntrerupt,

Acum totul face parte din trecut.

 

Amintirile ne vor urma mereu,

Le vom înălţa pe cer… asemeni unui zmeu

Adierea vântului le va purta departe

Iar speranţele noastre nu vor fi deşarte.

 

Suflet lângă suflet am facut ultimul pas

Nu-nainte de-un ultim popas…

Am privit cu întristare la trecutul ce devine uitare.

… Un zâmbet, o lacrimă… mâine va fi din nou soare.

 

Patru ani, aceleaşi roluri, am jucat fără să ştim,

Totul s-a desfăşurat într-un decor sublim.

Sub ochii unor suflete nemuritoare

Ce niciodată nu vor fi îngropate-n uitare.

 

Pe scena timpului, noi toţi suntem actori

Piesă după piesă, până când… mori.

Încet, încet se lasă cortina,

Regizorul îşi aduce aminte şi stinge lumina.

 

Nu-mi apartine. Autorul este un fost coleg, Andrei Hodis. Citeam aceste randuri si mi-am adus aminte de ultimele luni de scoala … m-au cam *palit* amintirile … si daca stau bine sa ma gandesc, cred ca in acest moment as prefera sa ma duc si la orele de romana, numa sa ma duc iarasi la scoala. (Si Whisky ar face la fel :P ). In momentul de fata, versurile se potrivesc starii mele de … fapt. :) Voi? Acum, dupa … 2 luni de facultate, care e starea de spirit? Daca ar fi sa alegeti acum, ce ati alege? Sa va intoarceti la liceu sau sa continuati facultatea? (Sa nu ma inteleaga nimeni gresit, ma impac f bine cu colegii de facultate … doar ca mi-i dor de a fi la liceu … cu fostii colegi) …

5 răspunsuri to “Moment poetic …”

  1. baa… cei cu poezia asta? eu eram autorul anonim, acum imi faci reclama :p

  2. In primul rand as vrea sa salut talentul anonim :P Draguta poezia, Batrane.
    Cat despre ce as alege acum intre facultate si liceu, as alege sa ma intorc la liceu; si Sktes, ai dreptate, simt lipsa colegilor si a atmosferei de pe atunci. Ti-am zis eu odata de chestia asta, dar m-ai inteles gresit… acuma poate simti tu cum e :) Pacat ca nu mai avem incotro si ca asa cum ne-am ales, asa inaintam in viata. Cele mai de pret lucruri raman insa amintirea celor 4 ani si prietenii facuti in aceasta perioada, prieteni care nu se uita asa usor… Dupa cum spunea cineva, „So take the photographs and still frames in your mind. Hang it on a shelf in good health and good time.” ;)

  3. he he…eu fac parte din norocosii care prefera facultatea.evident,imi e dor de gask mea de fete cu care radeam non-stop si petreceam si ne distram non-stop si sufeream din cauza profilor.dar la facultate….fara cuvinte.imi doresc sa merg tot restul vietii mele la facultate.aici pana si cursurile mi se par super tari.

  4. Mah as merge si eu la o ora de romana decat la BMC … La liceu trageau toti de mine sa invata, sa nu lipsesc .. alea alea. Acuma la facultate nu-i pasa la nimeni. Nici absentele nu mai au farmecu de alta data. Ma duc la faculta maxim 4 5 ore p sapt (si alea fiindca is obligatorii) si nimeni nu ma intreaba de ce n-am mai fost de 2 sapt. In liceu cand chiuleam de la romana si fugeam p sub geamu clasei cu care avea Brandusan ore ca sa nu ne vada, era alta senzatia. Acuma pwola… de ce sa mergi la cursuri ? la seminarii ? oricum pici examenele.

    Curvelor :) sunteti acolo ? … cu drag, respect

  5. Cum s treci nevazuta poezia cu tenta d Iris marca Batranu’ :P BV Batrane my congrats;)
    Si acu despre c o fo…fuck me …:( i’m sad. ca s nu ma lalai… NE VEDEM LA INTALNIREA DE UN AN ;) si ne amintim atunci d una alta:)
    P.S. propun s facem cheta s ii propunem l brandu s facem ora toti =))

Lasă un răspuns

