The End of the World!

Ok. So … Am cam ramas in pana de idei .. serioase. Daca aveti vreo propunere, nu ma supar. Oricum, pana atunci o sa continui sa postez vidz sau pics0rz care le consider … funny. Hope you like them. Btw, daca aveti vreo propunere (excceptie facand Galushka :P … you know with what video :D … :* sa nu zici ca am fost rau) .. asa … deci, daca aveti vreo propunere, Y!M me sau mail me sau … whatever. Ok. So … enough with the bla bla’s. Here’s „The End of the World” .. like …. wtf? :) :) :)

P.S: Si ca tot veni vorba de natiuni, eram pe forumu UltraNet’ului si mi-a cam sarit ceva in ochi: ” am downloadat de la mai multe useri si programele downloadate erau infectati”. Long live limba romana. Meleshveg! Voi ce ati(am) inteles din ce a zis respectivu(a)?

2 răspunsuri to “The End of the World!”

  1. Da da da, treaca de la mine, though I still think that Kiwi! video wasn’t dumb :P ( :* back sa nu zici ca is incapatanata :D ) Trebuie sa recunosc ca ce ai postat tu ii mai funny … Na c-am zis-o :P

  2. That`s it, ma mut in California.. :) Din ciclul „limba noastra-i o comoara, foarte adanc ingropata pentru unii”…pana mai ieri citeam in regulile hubului UN regula: ” – Nu inchide-ti clientul de dc++ in timp ce faceti upload”….din pacate azi s-a modifi-cat :))

Lasă un răspuns

