Inglish Lesãnz

Well, multi cred ca daca mai cunosti o limba straina in plus, strica :) De fapt toti … toti din urmatoarele 2 clipuri … Pentru a evita o catastrofa sau cel putin pentru a evita un moment stanjenitor, invatati macar limba engleza ca limba straina :P Enjoy (Thanks 2 Biz for za clips):

and

10 răspunsuri to “Inglish Lesãnz”

  1. Uau Vlade, multumesc, multumesc pentru ca mi-ai spus sa invatz o limba strainea, nu stiu ce m-as fi facut fara tine si sfaturile tale pretzioase, privind invatzarea unei limbi straine…:|

  2. Mesajul lui era doar un pretext pentru postarea unor videoclipuri funny. Daca nu vrei sa inveti limbi straine, sa fii sanatos, treaba ta. N-o sa te roage nimeni. :)

  3. Sanatos sunt, limbi straine stiu destule, so buzz off…

  4. Radule, te anunt ca nu trebuie (academic vorbind) sa te iei in gura cu toata lumea. Stii bine la ce ma refer. Eu pana acuma am tacut, desi parerea mea e ca ai luat-o pe ulei rau de tot. Daca tu crezi ca ii ok si „cool” ce ai facut si ce faci, continua, nu te opreste nimeni. Oricum, te felicit ca te-ai mai scapat de niste prieteni ;) Now that’s really cool! Ghilimelele nu mai trebuie sa le pun, esti destul de elevat incat sa citesti printre randuri, poliglotule. In ceea ce priveste posturile mele, nu te obliga nimeni sa le citesti si cu atat mai mult sa pui comentarii stupide in ideea sa ma enervezi. De aici incolo e alegerea ta daca-ti vezi de ale tale si ma lasi in pace, sau ai chef sa ma zgandari si pe mine la melodie. Nu-ti recomand, atata timp cat te-am lasat in pace pana acuma. Am lucruri mai bune de facut decat sa-mi pierd vremea cu tine pe niste discutii care nu-si au locu.

  5. Faza aia cu „wha r you sinkhing” imi aduce aminte de profa mea de BMC.

    PS: faza cu „i wanna fuck you in the ass” nu`mi aduce aminte de nimik :)

  6. Futurologu' de serviciu Says:

    Daca Radu M nu exista trebuia inventat. Vorba aia: ce dreq bre, nu e nimeni care sa faca niste comentarii inutile si care sa demonstreze ca unii nu numai ca se „plictiseste” da’ tine cu tot dinadinsul sa adoarma si pe altii? De aceea, eu de cate ori vreau sa adorm citesc un post al mAESTRULUI. Baga mare, tinere! Avem „mare” nevoie de oameni ca tine.

    Asta a fost ontopic… :) Offtopic: ba sktes ce glume is alea din videoclipuri ca eu nu le inteleg. Eu stiu numa romana si si pe aia cam prost. Nu bagi neste ezplicatzii? Hai noroc si nu uita: dai de baut! :)

  7. Nu stiu la ce prieteni te referi, in fine, fac aproape tot ce vreau in limita bunului simt, incer sa ma simt in democratie dar sa ma opresc la limita anarhiei si implicit legilor. Daca te referi, la Porcu, la tine, la Dudu si la mai stiu eu cine….News Flash….voi nu-mi erati prieteni, imi erati niste persoane indiferente, si acum si mai putin, sunteti niste „nimeni”…nu vreau sa enervez pe nimeni, dar vad din greseala imi iese al dracu` de bine, now that`s cool. Anyway…have a nice dream…hope you`ll wake up soon…A da…si treburile care le am eu cu Porcu nu le implica in blogul tau, ok? Si inca ceva Pid`Jin rulllz…you stink…>:)

  8. Esti frustrat rau, omule! :) Scuze ca te-am jignit. Am uitat ca tu nu ai prieteni. Faceam referire la Luci, in special. Daca nici el nu ti-o fost prieten, atunci esti un om de nimic. Nu un nimeni, pentru ca un nimeni mai inseamna ceva pentru societate. Ca dovada cat de tamp esti, sta primul tau reply la acest articol. Ai cautat-o cu lumanarea si cu veioza. Alta dovada? Raspunsurile tale mai mult decat ne la locul lor la articolul despre moartea celor 2 copii ai familiei Soporan. Numai Dracu’ te-ar fi sustinut acolo. Mai are rost sa mentionez statusurile tale? Toti mai avem cate-un status cretin, la un moment dat in viata. Dar ale tale abunda in prostie si-s mereu … idioate. Iar nu in ultimul rand, reactia ta la meciu din Sun. Eu n-am zis atunci nimic, v-am lasat in pace. Dar explica-mi, elevatule, atotstiutorule, poliglotule, mahare, care a fost partea „inteligenta” din tot ce ai facut tu atunci, acolo? Nu te-o chemat nimeni, aia in primu rand, si in al doilea rand, nu zgandari lumea la creier cand nu e cazul, ca nu ti-a pica bine. Eu sincer te-am ignorat. Dar restu inca te tin minte. Ma gandeam ca dupa primul reply al meu, totusi intelegi si din bun simtz de abtzi sa mai aberezi. Dar vad ca esti incapatzanat rau. Treaba ta, da-i bataie, lasa prostia sa curga din tine, poate poate candva o sa se termine, hopefully, for you. Pa.
    P.S: Linku cu Pid’Jin e special pentru tine. Ma gandeam ca ai nevoie de un pic de amuzament, ca aia de la spitalu 9 care se uita in fiecare zi la o caramida si cred ca e caseta video (iti recomand Vacanta Mare, au o mica sceneta pe aceeasi idee).

  9. Valde, vezi ca nu te-am jignit in niciun fel, Iar despre luci nu vorbi singur ca prostu`n gara ca habar nu ai ce vorbesti, esti total pe langa subiect, viatza mea proprie si personala nu te priveste in niciun fel. Si te rog,din nou, las-o mai moale cu jignirile ca pana una alta nu ti-am spus nimic tie, personal, clar? Ceea ce am facut eu in Sun e treaba mea, nu scrie nicaieri ca nu am voi sa intru acolo…sau poate nu am vazut eu…in fine „ata ete”…Si acum revin, te rog din nou sa nu ma mai jignesti, ok? As I said, nu te baga in treburile altora ca musca-n….lapte…ok? Tu ai viatza ta, eu o am pe a mea….si nu te priveste pe tine, clar? Jignirile tale m-au facut sa deschid ochii si sa inteleg mai bine ce fel de oameni sunteti….pa-pa now…si tine minte, fara jigniri, ok? Now go die or something…

  10. Subiect incheiat. Discutiile au fost trecute in privat, spre satisfactia spirituala a domnului Radu. Oricum, va rog sa ma lamuriti si pe mine unde au fost jignirile aduse de mine (exceptand cuvantul „tamp” care daca n-ar fi fost adevarat, nu l-as fi pus). Ah, si aceasta discutie se incheie pentru ca am aflat ca sunt „doar un copil”. Incompatibilitate de comunicatie intre maestru si copil. Shame on me. The End.

Lasă un răspuns

