Titless (adica „Fara titlu”)

Nu prea stiam ce titlu sa pun, sincer. Ceea ce am sa scriu in urmatoarele 3-4-multe-foarte multe randuri, se refera la anul care a trecut … si la cel ce va urma. Hai sa zicem ca fac si eu un „Best of 2006” sau ceva de genu.

Acuma, sincer, stau cam (foarte) prost cu memoria si nu prea imi aduc eu aminte evenimentele anului 2006. Parca, vag, mai imi aduc aminte una-alta, dar nu intr-o ordine cronologica „precisa”. Oh, da. „Eram precisaaaaaaaa”. Uita-te in ochii mei si zi-mi ca nu stii replica :) Desigur, e marmotzica aia cu ciocolata, staniolu, maru’ copt, etc. Cred ca in topul meu, reclamele la Milka (desi au un oarecare … farmec), ar intra la categoria „Ma cam irita la ureche”. Stau si ma gandesc cati bani au primit marmotele alea ..

Trecem mai departe. Unde? Habar n-am. Oare ce mai imi aduc eu aminte … hmmm … ah, pentru mine anul nu a inceput deloc roz … dar asta nu a insemnat ca nu aveam nevoie de asa ceva … adica … trebuia sa se intample si un astfel de „eveniment” ca sa realizez ca nu traiesc la naiba’ntr-un castel, cu norishori pufoshi, cu rauri de ciocolata (Apropo, „Charlie and the coco Factory” este un film care il puteti viziona cu nepotii), cu skittles care cad din cer sau cu cei 7 pitici pe post de jucatori de polo … errrm, intelegeti ideea! We don’t live in a fucking dream! Pentru cei care INCA nu si-au dat seama, ati face bine sa realizati chestia asta pana nu e prea tarziu (e ca si cu bolile alea de copii, varicela, pojar, oreon sau alte nume SF care mai sunt … cu cat le faci mai repede, cu atat mai bine). Poate unii dintre voi nu stiti despre ce vorbesc … nu conteaza. Pacat de voi.

Mari Romani. Uite ceva ce poate ocupa locul 1 in topul „Noh, am realizat si noi ceva fain anu asta”. Sincer, n-am urmarit in totalitate desfasurarea evenimentelor. Dar laud ideea, nu emisiunea in sine. Ah, si daca nu sunteti de acord cu mine, poate poate imi dati „okeiu” in ceea ce priveste melodia celor de la Parazitii – 100. Daca si cred ce au scris in versuri, thumbs up for them si ii declar „Mari mahari” :P pentru anul 2006.

Ah. Un alt loc fruntas, in acelasi top, l-ar putea ocupa Steaua. Si Rapid, de fapt. Ambele echipe au adus MULTE si, poate, nesperate puncte in visteria noastra, a romanilor (pe plan fotbalistic, desigur). Multumita lor, Dinamo poate acuma linistita sa se gandeasca la CL. Sper totusi sa nu se faca de ras. Si le-as da un „chishior in cur” de nu se vad conducatorilor, pentru ca, citez „daca ajungem in Liga Campionilor, jucam in Spania”. Huoo .. Orgoliu’i mai mare ca si creieru din capu’ lor. In fine, ramane de vazut ce si cum …

Inca un + in viata de zi cu zi a anului 2006 a fost reprezentat de catre trupa Iris care a onorat Clujul cu un concert de zile mari. Pe langa orgasmul de 30 de minute (da, cica e adevarat) pe care porcul l-a avut, ascultand piesele trupei Iris (stim noi care porc :P ), Cristi&Co au oferit clujenilor un bun motiv sa-si miste fundu din case si sa vada un concert (sper, nu ultimu) care-l vor tine minte pana in 2007. Si dupa .. :)

Un minus este faptul ca mi-am pierdut medalionu :( Din fericire, Mosu a avut grija sa-mi aduca altul, asemanator :P Deci astea se cam anuleaza :)

Vad ca nu prea imi vin in minte momente „naspa” din anul 2006. Mai am un + pe anu asta. Cica, cineva, nu spun cine (fratemiu), a intrat in barou. Iar pe aceasta cale tin sa-l felicit si sa-i urez bafta in continuare ;)

Cam astea ar fi, cred … poate mai imi aduc aminte si mai adaug ceva … poate nu. Oricum, va doresc sa aveti un ou fericit … da, da, stiti la ce ma refer. Un an nou pliiiiiiiiiiin de bucurii si de impliniri, mai bun ca anul 2006 si mai putin bun ca 2008 (adica sa va mearga din ce in ce mai bine … i-am furat ideea lui Biz, sa ma scuze :P ). Si … nu uitati sa mai dati pe’aici :)

Ah, mi-am amintit un minus … -6 grade afara ca-mi ingheatza nasu! Si nici macar nu-i zapada :( E ora 6 jumate si eu inca nu dorm … eram precisssssssss .. a :)

8 răspunsuri to “Titless (adica „Fara titlu”)”

  1. Ti-ai pierdut medalionul? Sper ca nu ala cu cheia Sol, ca nu mai merg repede in Belgia. :P

    In ce-i priveste pe Iris, nu mi-au placut niciodata. La fiecare festival de pe marginea Somesului parca sunt intr-o capsula a timpului. Iarasi Iris, cu aceleasi melodii.. Prefer oricand un concert Zdob si Zdub sau Luna Amara.

    Cu Dinamo e cam jenanta treaba, pana si descultii aia de la Artmedia Bratislava au gasit un stadion pe care sa poata juca in tara lor. Apropos, ce se aude de stadionul lui „U”? Sau a ramas in coada de peste proiectul? Ar fi demential sa avem un stadion nou-nout pe care sa joace ambele echipe clujene (gen Giuseppe Meazza / San Siro in cazul lui AC Milan si Inter – bine, pastrand proportiile), dar am auzit ca aia de la CFR renoveaza stadionul din Gruia pana la urma.. Pacat.

    Altceva.. Mari Romani m-a suprins, pentru ca nu auzisem in viata mea de Richard Wurmbrand. Nu stiam ca a existat, ca a trait, cu atat mai putin ca a facut ceva pentru Romania. Ma rog.. Nu-i neg meritele (necunoscand nimic despre el, nu pot avea nici argumente pro, nici contra :P), dar e cam ciudat sa intre in ditamai Top 10. N-am avut alte valori in atatea sute de ani?

    Reclame. Hmm. Ai uitat de Dorel. Sau exista si in 2005? :)

    In ce priveste 2007, astept cu nerabdare integrarea in UiE, alegerile anticipate, urmatoarele reclame cu Dorel si Zaraza, victoria cu Olanda si sa schimb prefixul.

  2. Futurologu' de serviciu Says:

    Domnu’!! Fain remember cu + si -. Ajuta, zic eu… Si poate-i ajuta si pe altzii nu numai pe tine. Mersi de +, nu trebuia :P. Sa-ti mearga mai bine in 2007! :D

  3. Din pacate ala cu cheia Sol :( Ti-oi povesti eu ce si cum … Crede-ma, concertu’ de la Casa de Cultura nu s-a comparat cu nici unu din cele de pe marginea Somesului. El Puerco stie ce vorbesc :P Cica se va incepe o licitatie in ceea ce priveste viitorul constructor&all the other staff pentru stadion. Va fi pe acelasi loc unde este actualul Ion Moina. Ooo, poi ar mai fi reclame stupide :P Da asta era mai recenta si mi-am adus-o aminte ;)

    Btw, ti-o ia Whisky inainte cu schimbarea prefixului :P ‘till next time, cheers ppl :P

    P.S.: Thanks bro’, za same ;)

  4. Ma gandeam sa nu mai vin cu posturi plictisitoare, sau aiurea. Sunt de acord cu topul, sau rememberul tau Vlade, insa partea cu Mari Romani me se pare cam aiurea. Ei asta e, trebuia sa ne luam si noi dupa „trendul” european. Sincer, am fost total dezamagit de rezultate, facand abstractie de indivizii obscuri ca Jiji, Banel, si alti regi ai fotbalului „rumânesc”, marea dezamagire a fost Locul 1….Acum nu vreau sa zica lumea ca sunt rau, dar sa fim seriosi, ce exemplu de urmat e Stefan, un omuleţ într-o ţărişoară uitata de Cel de sus, care si-a dat in gura cu turcii, dar pe langa toate astea mai era si un scuzati cuvantul „curvar” sau afemeiat, un model de infidel, care in incercarea (poate) de a-si spala pacatele? a ctitorit „beserici” mai ceva ca municipalitatea clujeana in „vremile noastre”. Ce sa zic, un exemplu demn de urmat…:|. Nu vreau sa fiu ia „pe invers”, studiz Evul Mediu, dar Stefan nu avea ce cauta aici, sau macar nu pe locul 1. Despre Carol cel Mare ce sa mai spun…nici nu era roman…si asta cam spune totul. Stiu ca am deviat de la subiect, si am cam batut campii….dar orice ar fi, sa aveti un an 2007 minunat…

  5. Pai nu chiar ala e exemplul? Conducatorul unei tari „uitate de Cel de Sus” care a indraznit sa se ia in gura cu ditamai Imperiul Otoman. Si nu oricum, ci cu succes. Iar daca asta au facut-o si alti conducatori romani, el a mai ridicat si biserici.

    In plus, poate ca lui Eminescu, Brancusi sau Eliade, fiind mai apropiati de zilele noastre, li se cunosc mult mai multe defecte. Insa un personaj al secolului XV va fi intotdeauna invaluit in mister, iertati cliseul. Iar daca e invaluit in mister, i se pot selecta mai usor doar atributele pozitive, uitandu-se in acelasi timp defectele (afemeiat, etc.).

    Eu il vedeam pe Mihai Viteazul pe locul I, pentru ca a avut legaturi importante cu toate cele trei tari romanesti. Eh, poate daca ridica si el niscaiva biserici avea succes mai mare la public. :)

  6. Misterul care-i invaluie pe domnitori vine chiar din lipsa documentelor, care au fost distruse fie de niste turci nervosi, fie de niste sasi agitatzi, in fine…pe tema asta s-ar putea discuta multi ani de acum in colo. In fine, mai bine nu ne bagam ca dupa greu iesim. A da, si Mihai Viteazu a fost mai mult mercenar decat domn…Asta-i pohta ce am pohtit bat-o vina… ;)

  7. I voted for Mitza Viteazu :D Intr’adevar, minusu intregii „campanii” Mari Romani a fost (din pacate) prezenta unor oameni gen Gicu „The Darth Vader” Becali. Ca dovada ca mama prostilor e mereu gravida, ca altfel nu stiu cine l-ar fi propus si SI votat. :) Ah well …

  8. Daca ma gandesc mai bine … crek ai dreptate :) Ia sa vad ce-o sa fie si anu asta acu ca suntem EUROPENI :))

Lasă un răspuns

