Cota 10.000 :)

Hehe. Am ajuns la 10.000 de vizite (vizitatori). Acuma nu stiu daca numaratoarea se face pe ideea „vizitator unic/zi”. Putin imi pasa, avand in vedere ca nu tintesc sa ajung cel mai popular dintre populare, mancatzi-ash. Oricum, multumesc celor care m-au vizitat si au postat. Cheers ;)

Dovada: Cota 10.000

4 răspunsuri to “Cota 10.000 :)”

  1. Io am fost 10,001 acuma :D

  2. Asteptam cota 100.000…e pe vine ;)

  3. O galushk Says:

    Si la mai mare ! :)

  4. Eu am ajuns la 1000 si sunt happy :D Oricum bafta multa incontinuare!

Lasă un răspuns

