Nimic.

Deja doza de algebra lineara incepe sa faca bulbuci la mine-n creier. Ametesc. Simt ca nu ma mai integrez in spatiile vectoriale iar nici pana in secunda de fata nu stiu ce inseamna „r-linear”. Cu toate astea, sper sa-mi iau examenu :) Poate va intrebati de ce am scris aceste randuri. Sau poate nu. Sau poate da. Sau nu? Da? Nu? Nu?! Ok. Nu conteaza; va dati si voi seama ca deja incep sa o iau razna. Aveam nevoie de o pauza si am vrut sa impartasesc nebunia mea, cu voi.

De fapt am vrut sa mai scriu niste nimicuri ce s-au mai intamplat saptamana asta … primele ar fi zilele de sambata-marti („-” inlocuieste cuvantul „pânã”), in care am invatat cat n-am invatat in tineretea mea. Inca si acuma-s socat. Oricum, rezultatul a fost unul bun. Am reusit sa trec cu bine cele 2! examene practice pe care le-am avut in aceeasi zi. La fel si Whisky. Kinky.

Joi am pierdut 2 ore la Sala Sporturilor. Am vazut poate cel mai slab meci de baschet al lui U-Mobitelco de cand ma duc eu la ei la meciuri (nu mai des ca la fotbal, dar in ultima vreme m-am tot dus). Pacat de galerie. Asa galerie nu prea vezi la meciurile de baschet din Romania. Si nici din alte tari. Muahaha. Chiar a fost bestial. Tot peisajul insa a fost stricat de 2 morandei, dintre care unu cu tricoi roz si un prezervativ roz pe cap. Astia chiar nu au oglinda acasa? Nu-s nici de departe frumosul anului in Romania, dar totusi … ma mai uit in oglinda inainte sa ies din casa. Si ma conformez legilor bunului simt si ale normalitatii! Poate n-au ei simtul artistic, da la modul in care se imbraca … n-au nici un simt.

In fine. Apropo de roz, mai era toata povestea asta cu „biletelul roz”. Am auzit o bucata din aceasta stire … habar n-am care e ideea. Dar nah, a fost si aceasta stire un nimic din saptamana asta. Ieri seara m-a cam batut vantu afara. Brrr. Dar macar a meritat. :) She changed … Iar acum, stau. Trimiteti-ma la invatat! Va rog.

… Bafta in sesiune, btw. …

Un răspuns to “Nimic.”

  1. Futurologu' de serviciu Says:

    Meri ba si invatza…:) Tu te ocupi cu nimicuri, toata saptamana. Cum dreq sa faci ceva in sesiune. Cat ai luat la examene? Aud? (Mom here)… Macar bine ca… she changed :) Asta conteaza…

Lasă un răspuns

