5 secrete de ti-as zice, tot ar fi putine (Citez Chilian :P )

Am examen marti. In loc sa invat, scriu pe blog. And I’m proud of it :)

Anyway. My dear bro , m-a pus pe lista tag’uitilor. Asa ca, spre satisfactia unora, si spre indignarea mea, am ajuns sa fiu nevoit sa ma lipsesc de vreo .. 5 secrete. So, here it goes:

1. Dupa cum incepe toata lumea cu „poi cand eram eu mic … ” … ei, cand eram eu mic, de fiecare data cand ma striga mama sa vin in casa, deseori incepeam sa plang. :( Hey, vroiam sa mai stau si eu pe’afara. Eram om activ. Oricum, asta se intampla pe la varsta de .. 6 ani? Acuma nu mai fac figuri. Vin in casa si plang. :)

2. Hmmm. Am ajuns la numaru 2 si nu mai am secrete. Ah, intre timp am crescut si am devenit omu’ noptii. Dorm ziua, stau treaz noaptea. Dupa Capacitate, mi-am dereglat „ceasu’ biologic” (smth like that), si am inceput sa ma pun la somn tot pe la 3-4 … 5-6 :) Asta se intampla si in prezent …

3. Scriu poezii. Si proza :) Unii dintre voi stiti … dar ce nu stiti e ca obisnuiam (inainte sa am calculator la mine) sa scriu poezii la lumina becului de pe strada, pe foi de 3/4 inch :) Dimineata le transcriam pe foaie mai normala.

4. M-am uitat la seria Friends .. ca orice om. Singura diferenta e ca m-am uitat de 3 ori. NU ca orice om :) Cap-coada … si inca ma mai uit. Daca unii nu se pot lasa de fumat, eu nu ma pot lasa de Friends.

5. Well .. the finnal one. A fost .. candva :) In clasa a 12-a, in loc sa-mi vad de BAC, ma trezeam pe la 4-5 dimineata sa ascult la radio (pe net), meciurile din NHL. Puneam des la pariuri (cu un coleg), si nu puteam dormi daca nu stiam ce se petrece :) Nu va faceti griji. Mi-am luat BAC’u (culmea).

Well … poate nu-s cele mai bune secrete ale mele. Mai am :) Dar mai tin si pentru mine. Nu ma judecati. Sunt si eu, om :) Enjoy. Si bafta in sesiune celor care se simt cu musca pe studentime :) Ah, si era sa uit .. cica e musai sa tag’uiesc si je mai departe .. Avand in vedere ca nu am eu prea multi prieteni in lumea blog’ului, nu prea stiu pe cine sa tag’uiesc. In speranta ca nu se supara, il nominalizez pe Kro$$fire … iar ca rezerva, pe chiparosul si inegalabilul Whisky (asta in cazul in care mai intra pe blog :D ). Cheers

Un răspuns to “5 secrete de ti-as zice, tot ar fi putine (Citez Chilian :P )”

  1. O sa raspund dupa examen tagului :) (Eu am examen joi dar din anumie ratiuni mi se tot intrerupe ”ciclul de invatare”.

Lasă un răspuns

