Ma simt de-am p**a. Desi mi-am luat ultimu examen (nu va speriati, e doar ultimu din sesiunea normala .. mai am 3 in restante), tot ma simt de-am p**a. Nu ma pot bucura de nota mea ca a picat altcineva .. and it sucks. Ca acolo am fost langa el si l-am ajutat :-| … It’s a dubash feelin’ … Oricum, mersi mult lui Liviu, stie el de ce. Raman dator.

4 răspunsuri to “…”

  1. Dupa prima sesiune si eu am avut 4 restante, deci e ceva normal, primul an, prima sesiune and shit. Stai linistit, sa nu-ti para rau pentru oricine. Asa eram si eu in anul 1, ajutam lumea cat puteam, faceam orice, pana cand intr-o discutie, inainte de examen am zis sa dea cel de sus sa ne luam toti examenul la care un coleg a replicat „Ma doare fix in p@#a de voi, important e sa mi-l iau eu…”(am pus hilimici, asa ca nu ziceti ca vorbesc vulgar :) ). Deci vezi ca in faculta lupta se da pentru burse and shit, se da lupta pentru sine nu pentru grup….E bine sa ai unul, doi colegi cu care sa te intelegi bine, sa va ajutati la examene….dar nu spera la o grupa intreaga. Toti sunt mari si tari inainte de examen si promit ca te ajuta, si in examen brusc nu mai aud, nu mai vad pe nimeni. Acum, in anul 3, pe specializarea mea suntem cam 10-11 in grupa, si pot sa spun ca sunt cei mai calumea colegi. Azi cand ne-am intalnit, tu si Wiz veneati de la examen si eu mergeam sa dau examenul, ne-am ajutat unii pe altii, ne-am asteptat unii pe altii, abea cand a terminat ultimul am iesit din sala. Suntem uniti, e exceptie, dar iti doresc sa ti se intample si tie… ;)

  2. Well .. la cine ma refer eu crede-ma ca nu-i oricine :) .. In fine, esenta ramane :) In ceea ce priveste bursa .. yeah, sure … bursa de „Printre primii iesiti din sala de examen” poate .. acolo as lua potu eu cu Whisky :P Anyway, bafta in continuare …

  3. Asa este, intelegi tu esenta ;) Nu conteaza cand iesi din examen ci cum iesi. Ai dat examenul, iesi din sala si iti lasi toata materia la usa salii de examen ;) Sa fie bafta, mai am un examen din 9….si da, inca nu m-am tampit de tot.. :D

  4. Peace bro’. Bine ca ai scapat de Vancea. Si eu is suparat ca nu si-au luat multi examenele. Mai e o sansa acum in restante…Lord…da sa treaca toti din partea mea. :)
    Bafta pe restante man. Iti doresc sa-ti iei examenele si sa te bucuri pe urma de timpuria primavara.

    p.s. Pfoai sa fiu Bruce Almighty…

Lasă un răspuns

