Stewie Annoys Lois

Sincer nu m-am uitat pana acuma la Family Guy. Dar tare ma bate gandu sa incep sa ma uit. Par destul de ok. Aici e un exemplu .. enjoy. Cel putin eu am ras ca prostu 5 min intr-una :P

4 răspunsuri to “Stewie Annoys Lois”

  1. Am vazut eu toate seriile de doua ori…Iti spun eu ca merita din plin. Merita mai mult ca Futurama sau American Dad… :D

  2. emilythestrange Says:

    sktes! sktes! sktes! skte! skte! sk! sk! sk! s! s! s! hi! ce fain a fost. mai demult m-a intrebat cineva daca vreau nu stiu ce sezon si am spus ca nu. ce varza am fost

  3. Corect … BIG FAN !

  4. Mom, mom, mommy… :lol: Nice one, am râs copios când l-am văzut prima oară. :P

Lasă un răspuns

