… two more …

Nu. Mai. Pot. O fi greu in sesiune, dar nici chiar asa. Sincer am cam ramas cu bateriile goale. Azi (e ora .. 02:00 am imediat), am penultimul examen. Analiza a fost de cacat. Proful a fost … nevermind. Vad numa negatii si tautologii. Trebuie sa rectific ceva, totusi. Am aflat astazi, totusi, ca nu profii sunt cei care au *mutat* sesiunea acuma, dupa o saptamana de la sesiune. Ci studentii. Care studenti? Pai sa facem un calcul: „pita” studentimii, si anume ai’ mai inteligenti, bursierii, pare’se ca mishuna si prin consiliile studentzesti samd. Ceva normal. Insa n-am crezut niciodata ca pot exista oameni _chiar asa_ de egoisti. Asadar, ei au votat ca sesiunea din toamna valabila pt sem1 sa se dea acuma. De ce? Pentru ca daca, citez „din greseala” (yeah sure), si-ar fi picat unul din bursieri examenul, si l-ar fi dat in toamna, si-ar fi pierdut bursa.

Ok omule, n-am nimic cu tine. Foarte bine, da-l acuma. Da de ce pushca mea nu m-ai lasat tu pe mine in pace sa-mi pot da EU examenele astea in toamna? Chiar daca le platesc si atunci, dar sa-l dau atunci, nu peste un an, cand am ALTA sesiune de semestru1, alte cacaturi de examene. Fuckin’ idiots. Azi mi-am consumat juma’ din nervii rezervati pentru un an de studiu. Deci trebuie sa o iau mai incet. Altfel ajung la halate. Ce sa va spun … nu veniti la UBB, sincer. E de cacao. Cel putin unde-s eu. Facultatea de Drept e ceva mai ok cel putin dpdv al examenelor si al restantelor. Acolo se pare ca nu-s asa multi bursieri :D Sau macar nu-s niste tzarani egoisti. … Auzi mah „din greseala” .. pfai .. si eu l-am picat azi din greseala. Conteaza ca e greseala mea? Sau a profului? Nu bre. E „din greseala”.

De multicel n-am mai fost asa nervos. Poate si de la oboseala … nici nu vreau sa ma gandesc daca as fi fost fata sa am si perioada X a lunii. God forbid. Azi am fost intr-o plimbare dupa paine. 3 magazine am luat la rand, dintre care ultimu in capatu cartierului. Si n-am gasit ce paine vroiam. Doar in ultimu magazin. Dar nu va bucurati. Atunci se inchidea. My point? Cand ceva iti merge prost … see Murphy’s Laws. Chiar .. se zice ca legile’s facute sa fie incalcate. La mine cel putin alea ale lui Murfi, se aplica de minune si nu le pot incalca. Anyway, that’s fantasy bullshit. A merge si mai bine .. cred .. sper. :) Think pink. Not in a gay way. Fie ca maine sa ploaie cu skittles. Visul meu de cand am vazut reclama ..

In fine. Gata cu aberatiile pe metru patrat. Noapte-n straita, pofta buna, spor, play safe sau ce naiba faceti dupa ce cititi aceste randuri. Multumesc oricum pentru timpul acordat. Ma duc sa ma somn pe mine de oboseala.

2 răspunsuri to “… two more …”

  1. E nasol Vlade. Lasa, restantele nu-s asa de grave. Nu iti da nimeni in cap….Le dai pana le iei, in plus inveti materia foarte bine :) Cine stie cunoaste ;) . Cat despre examene, la mine in facultate cele mai multe sunt corectate de asistenti, vorbesc de cele scrise, dar si la orale tot asistentul are ultimul cuvant pentru ca seminarul conteaza si de multe ori iei 5`u din seminar si la examen mergi la marire :D . Ei fac jocurile, pe profi ii doare in cur, sa-si ia banu si sa ma scrie o carte pe care sa o promoveze studentilor sa-si rotunjeasca leafa. Ti-am zis eu candva ca faculta e plina de frustrari, si tie si la Luci da na….Si ti-am mai zis eu candva ca abea dupa ce ajungi in faculta ti se schimba putin mentalitatea, incepi sa intorci realitatea pe toate fetzele, sa cauti un raspuns, ceva…da nu m-ai crezut…ai timp sa vezi si sa crezi… ;)

  2. emilythestrange Says:

    va fi bine… `think pink` :) o sa treaca :D

Lasă un răspuns

