Vand ..

Mda. M-am hotarat .. Vand 2 CD’uri originale, Blink 182 (Enema of the State, Take of your Pants and Jacket) si 1 CD original Green Day (Warning). 120 RON ambele trei :) Pentru cei interesati, mail me or post a coment. Desi nu as fi crezut ca am sa le vand vreodata, totusi .. it’s time to let go :) Cred ca am trecut de perioada in care eram pur si simplu obsedat sa am toate CD’urile sau orice alt articol de la Blink/Green Day. Nu vreau sa spun asta ca si cum as zice „m-am maturizat”. Eu nu cred ca o sa ajung sa ma maturizez veci :) Anyway, that’s not the point. Pur si simplu nu le mai folosesc. Si decat sa stranga praf, mai bine le dau cuiva care le’ar asculta, iar eu am bani de droguri .. pardon, ecsta .. adica de haine si alte cheshtii .. :)

Oricum, mai am ultimul album de la blink care il voi tine ca mi-a placut intr-adevar cel mai mult .. si la fel si cu cel de la Green Day .. plus ca acela nu e numai al meu. Anyway, cine e interesat, let me know. Ah, exceptand partea cu drogurile, in rest am vorbit serios :) So no stupid replys, pls. Oricum, ii multumesc lui Biz care mi-a facut rost de acele albume .. this doesn’t mean I don’t love you anymore :)

P.S: Vand umerashe polifonice. De fapt asta vand eu, everything else is a cover up :)

4 răspunsuri to “Vand ..”

  1. ))]O[((ioiho Says:

    fain ce vinzi u….cat is umerashele?:P

  2. …sa nu credetzi nimic… umerashele lui sunt nishte fake-uri :)).. si nici macar nu sunt polifonice.. :P poate monofonice.. sau sunt doar nishte umerashe.. de lemn… :-|
    …adevarata marfa e la mine :D… am shosete cu aerisire… chilotzi din hartie… scobitori folosite si multe altele… si bonus la conectare :D guma gata mestecata… sunati acum!! ;)

  3. Vedeti ce face facultatea din om? :) Dom’shoara cu guma gata mestecata e o fosta clienta pe piata de umerashe. I-am zis ca nu-i water-proof .. numa cu blondele n-ai cu cine. Cu tot cu haine si cu umerashe s-a bagat la dush. In fine, serios, vand. :P

  4. si pentru asta ar trebuii sa te dau in judecata… nu scria in manualul de utilizare ca e periculos sa faci dush cu umerashu.. :-|… dar am scapat ushor… doar mi s-a incretzit parul :)… oricum.. si eu vb serios… sunt reduceri de sfarsit de luna :D

Lasă un răspuns

