Martisor.

Sunt student. N-am bani de martisor :) (Ioana nu m-a lasat sa-mi fac azi un astfel de tricou :( ). Anyway, gestu conteaza, nu? De fapt, si daca n-ar fi asa, asta e martisorul meu pentru toate fetele pe care le cunosc.

Ghiocel martisor.jpg

6 răspunsuri to “Martisor.”

  1. Futurologu de serviciu Says:

    Dude, prima poza e de pe „legaturi.ro”. P’acolo umbi tu? Huh? :) Foarte elegant te-ai scos cu martisoarele… Stai linistit ca nu numa studentii n-au bani :)…Da i buna ideea de tricou. Ce, tu asculti de Ioana?

  2. I just googled the pictures :P Si am zis ca mai bine nu-mi fac tricou decat sa-i cumpar la Ioana martisor. That was the deal :D :evil: :P

  3. butterfly Says:

    ms de martzishor… frumos gest :* …

  4. emilythestrange Says:

    imagineaza-ti ca asta e un martisor: /*O*\ :D

    nu prea seamana, dar merge (martisor mai frumos nu stiu sa fac. asta mi-a venit in minte). l-am prins cu un bold de blogul tau.

    sa ai parte de o primavara caaaat mai calduroasa si senina, plina de ghiocei.

  5. mary cu Y Says:

    merci fain, bro’ :).uite k am scris si eu ceva p’aici :D.vezi k vine si 8 Martie si sper k nu o sa vad comentarii ironice sau urate de la tine!te puuup!sa fii cuminte :P ;)

  6. normal c-asculta de nevasta-sa! :P ;) ca daca n-ar asculta ar zbura pe fereastra cu tot cu martzisoare! si by the way…daca tot nu-mi mai dai anu asta martzisor…te prezintzi la anu cu 2! :*

Lasă un răspuns

