Random post.

Sunt un pix cam ocupat in ultima vreme si sunt si in pana de idei. Ca rezumat la saptamana ce a trecut vreau doar sa spun ca nimic in jurul meu nu mai e ceea ce pare. Multi oameni ipocriti, ingamfati si nesimtiti. Dar se pare ca asa e moda acuma. Tin sa va recomand, totusi, link’urile din dreapta paginii: Andrei, emilythestrange si Krossfire (and my bro too :P). Ei fac parte din categoria celor care merita cititi (cel putin asta e parerea mea, convingeti-va).

In rest .. o sa incerc sa imi fac timp sa mai scriu si ceva interesant, ca in ultima vreme numa (scuzati cuvantu) labareli am scris .. pana una-alta, va doresc vizionare placuta la urmatorul clip. E foarte interesanta ideea, melodia imi place la nebunie si tipa .. mda, sa trecem peste detalii :) Enjoy, Blink 182 – Always.

2 răspunsuri to “Random post.”

  1. Lasand la o parte clipu’ meu preferat d l blink si p care il vizionez aproape in fiecare zi ….:P:P:P si p vlad care vrea s isi mareasca numarul d curiosi:P:) cik s inventara si asa numitzii +44 …careeeee cik facusera si un clip la o melodie fff dragutza …proatgonistii doi ex-blink si si si si tipa asta blonda care ma omoaraaaaaaaaaaaaaa:D:D:D congrats 4 this post ;)

  2. emilythestrange Says:

    mulsumesc mami

Lasă un răspuns

