8 Martie.

Alta zi din calendar :) Evit sa comentez asupra acestei zile pentru ca risc sa fiu declarat misogin .. si nu e total adevarat :) (neh, nu-s misogin, dar sunt revoltat ca niciodata nu aud „5 iulie, ziua barbatului” .. in schimb aud „da ziua barbatului e in fiecare zi” .. yeah, nice excuse :P ) .. Anyway .. urez tuturor fetelor si femeilor o zi, o primavara si un an cat mai .. shiny? :D (Chiar, cineva sa-mi spuna daca e cu un „n” sau cu doi :P) … Eu nu am nevoie de o zi speciala sa dau cuiva flori .. si de aceea de cele mai multe ori cand sunt zile de genu asta, pur si simplu refuz sa o fac .. :) Dar mai fac si exceptii ..

In concluzie, Happy B-Day sau cum se zice, de ziua femeii. Postul cu martisorul e inca valabil: sunt student, n-am bani de flori :P (de data asta). De ce am ales zambile? Nu stiu. Ghiciti voi ;)

Zambile

18 răspunsuri to “8 Martie.”

  1. zambile… pentru ca esti student si nu ai mai multi bani pentru flori? :) glumeam…

    sa stii ca fetele se bucura si daca primesc un ghiocel sau o imbratisare (dar nu bag mana in foc). la multi ani mamei/prietenei/colegei/vecinei tale ;)

  2. zambile pt ca sunt florile mele preferate :D sau nu te-ai gandit la mine?:P

  3. emily: =)) cu imbratisarea ai nimerit-o :P adica azi la noi in Cluj, pe o strada din orash, se ofereau „free hugs” .. iar una din colege a primit unul, si a trait fericita pan’ la adanci batraneti :P .. in ceea ce priveste zambilele si banii .. aproape ai nimerit-o .. zic aproape, ca daca era chiar pana acolo, postam papadii :D

  4. O galushk... Says:

    Dragut din partea ta oricum… dar la cat tam-tam s-a facut de 1 martie ajungeau si niste brusturi :P A, da , inca ceva… sa nu uiti nici tu de faza cu „epigrama revine” :D ca si eu incerc sa dau de ea…

  5. ObviouslyStrange Says:

    Well, in one place where normal things don`t happen very often (A.K.A my home town), instaurasem ziua de 1 aprilie drept ziua barbatilor, plictisite fiind de farse idioate & co (sau sa fi fost alt motiv (subliminal:P) la baza?). Si se desfasura exact ca 8 martie, doar ca in varianta masculina: cadouri-prezervative, video-games& stuff, iesiri la bere si alte neamuri de alcooale . Asta ca demonstratie ca nu toti barbatii sunt exploatati, doar cei care nu s-au nascut in the right place :D.
    Anyhu, happy birthday to all of you in touch with your feminin side! :D
    P.S.: excuse the buttin` in, I`m in a good mood and I can`t help myself :P

  6. eu accept orice floare dak stiu k vine din suflet. cred ai ales zambilele pt k au mai multe flori p o singura tulpina si aia inseamna k o pupi d multe ori p cea careia aia dat floarea sau arata k tii mult la persoana respectiva :D. zambilele sunt mai accesibile pt k atunci knd dai un trandafir deja e love sau oricum mai mult decat amicitie dar o zambila e more friendly… (oricum trandafirul e cam expirat pt 8 martie se da ceva mai primavaratec :P). zambila e si mai accesibila la pret:P… ai bani d paine :)). pupa

  7. ObviouslyStrange Says:

    And … shiny, you got it right.

  8. mary cu Y Says:

    mersi fain, my dear bro’!eu stiu de ce ai pus poza cu zambilele!pt k ii plac la fosta fosta profa’ de mate , pe care o keama la fel k pe tine: Chertes!:))
    cred k numai eu puteam face asemenea conexiuni si puteam ajunge la asa descoperire!noah, te-am pupat!si te hug!b’byee ;)

  9. sktes… ce pot sa iti spun…? sunt fiica mamei omida :D

  10. @Ralu: oddly seein’ you around :) still, wb (warnner bros :P ).
    @iulia: I’ll tell you in private, tomorrow :D
    @mary: absolut, Marishico. Esti de’a casei .. nu se putea sa fii un produs normal pentru aceasta sotzietate :D
    @emily: STIAM! da n-am vrut sa fiu eu cel care da vestea :P

    @yahoo.com :) De ce am ales zambilele? Poi scrie chiar in articol. NU stiu :P Cheers ;)

  11. ObviouslyStrange Says:

    wb or no wb (I have no ideea what that means(Warnner Bros is totaly out of the question)), I made my point, take it and enjoy it ;)

  12. tind sa zic „nevermind” .. yeah, am zis-o.

  13. butterfly Says:

    Free hugs! :))
    hugging a total stranger is WEIRD AND FUNNY! :D I enjoyed it!!

    „Daca in calendarele crestin ortodoxe in ziua de 9 martie se sarbatoresc Sfintii mucenici, mai exista si versiunea conform careia pe 9 este ziua celor 40 de pahare sau altfel spus, ziua barbatului.”
    http://www.traditii.ro/articol.php?nr_articol=38

    so.. Happy B-day to u too vladutz :)) and a shiny day!!

  14. Nu confunda 8 martie cu „ziua indragostitilor”! de 8 martie in primul rand ar trebui sa-i dai la mami o floare :)…si apoi la restul (restul include si prietena, dar nu pe primul loc)! si oricum, din pacate de 8 martie iesiti mai scump decat de ziua indragostitilor :P :D

    P.S. azi e 9 martie so…”happy birthday to you too men”! :d :P :*

  15. =)) Ziua celor 40 de pahare? De vin sau de bere? :) Degeaba imi zici tu de traditii .. ca nu-i nimic oficial, dupa cum vezi :P Ioana, „to men” .. with one „o” .. sau iar te gandeai la .. :D Aaaanywayz .. cheers :P

  16. punctuatia ii de vina…de aia ai inteles gresit! deci: „happy birthday to you too, man!” adica la multi ani si voua, nu numa noua;)

  17. My bad. :) Nu era punctuatia, era faptul ca nu am vazut partea cu „to you” :) Is batran, nu mai vad bine :P

  18. Bah deci daca in 8 martie barbatii CUMPARA flori femeilor, atunci e normal ca si in 9 martie femeile sa CUMPERE cele 44 de pahare (nu 40 dupa cum stiu eu). Si iaca e 13martie si tot singur imi cumpar bautura de zi cu zi … halal ziua a barbatilor

Lasă un răspuns

