De ce sunt dependent?

De aia. :D Am fost prins cu garda jos si am fost tag’uit de Andrei si emily .. well, trebuie sa ma conformez .. iar raspunsurile mele trebuie sa fie, deci, in cantitate dubla .. I shall be revenged :D

Soooo … sunt dependent de:

– somn :) really I am …

– Friends (Serialu’ .. l-am vazut de 3 ori cap-coada .. si inca as fi in stare sa ma uit).

– pizza (aren’t we all?)

– curatenie (myeah, no comment :P ).

– sucuri (Pepsi, in general .. neaparat trebuie sa am o sticla cu ceva suc in camera :P )

– chitara :D ambele .. de fapt .. si bass’u si acustica ..

– muzica .. multa muzica .. nu pot o zi fara, sincer ..

– my Airwalk shoooooose :D prima mea pereche de adidasi .. adevarati :P

– .. de ironii .. I’m always ironic .. si nu cred ca as putea fi altfel .. ah well

– net. desi cand e vorba sa fiu acasa nu’mi petrec viata pe net, atunci cand nu imi merge netu parca innebunesc :P oddly, I guess ..

– de ochelarii mei :P nu de alta, dar daca ma duc pe strada si nu ii am, ma stramb la oameni si ei se uita urat la mine .. and that’s not cool :P

– bere. nu neaparat ca’s dependent .. dar e singura bautura alcoolica pe care sunt in stare sa o beau cand ies undeva .. rar beau si altceva .. pur si simplu n-am chemarea aceea de alcoolic anonim :P

– bere. again. dar aici e vorba de prietenul/colegul de celula Bere Adrian :P fara el, facultatea ar fi mai trista :P (si la fel ar fi fost si liceul).

Well .. eu zic ca mi-am platit datoria fata de acest tag :D Oricum am cam ramas fara idei de lucruri de care as fi dependent. As mai fi avut cate ceva de scris .. dar alea se leaga de trecut. Si e mai bine sa le las asa cum sunt. Avand in vedere ca toti pe care’i cunosc pe blog sunt tag’uiti cu acest .. „subiect” .. imi ramane numai sa pasez tag’ul lui Dan :P

10 răspunsuri to “De ce sunt dependent?”

  1. emilythestrange Says:

    canti? uau, criminal! :) si eu… tu… krossfire… o punem de-o trupa? hmm… se va numi KroSKo (kro-krossfire, sk-sktes si ko-koma, adica eu) sau Ko la mijloc pentru ca sunt fata si sa fiu intre doi baieti KroKoSk … sau poate SKoKro (asta suna a… altceva :D ). mi-a spus mama ca am imaginatie bogata, dar nu am crezut-o.

  2. M. Keller Says:

    Hei, daca aveti nevoie de „drummer” care n-a mai vazut tobe de doi ani.. Unde semnez?

  3. Heh. :D Well .. sign in here .. si asteptam si raspunsul lui krossfire :P si .. O punem :P

  4. O galushk... Says:

    Biz! OMG, he’s alive! :P sorry, nu m-am putut abtine :D

  5. emilythestrange Says:

    eu voi fi la chitara. krossfire, tot asa. m keller la tobe, iar tu (sktes) la bass (ca avem nevoie si de basist). krossfire a raspuns pe blogul meu. cica s-o punem pe ioana sima la voce :D ne bagam? ii intrecem pe irisi

  6. M. Keller Says:

    Uuu, fata la voce? O sa ne eclipseze pe toti. In afara de nume si repartizarea posturilor trebuie gasite si chestii mai concrete.. Gen loc pt repetitii. :P

    In ce priveste abilitatile mele.. De calitate nu stiu, dar cantitatea a fost de ajuns sa-i provoace lui sktes o durere de cap + nevoie de algocalmin. O iau ca pe un compliment.

    P.S. Serus, galusco. ;)

  7. Bineinteles ca esti dependent de bere ca altceva oricum nu poti bea…ca faci urat! :D scuze…da chiare nu m-am putut abtine!
    oricum, mai bine de bere decat de Pepsi…dauneaza mai putin :P

  8. si iar o sa ne zica ioana despre guma de mestecat si kechup cat de daunatoare sunt….

  9. Numai eu nu am raspuns aici, pentru ca am raspuns la tag-ul de vicii :)

  10. Voiam sa spun ca nu am raspuns la tagul de vicii.

    Apropo de trupa..am inventat un nou gen : Manelele epice ! (kidding..watch the blog)

Lasă un răspuns

