Alb/negru .. Nei. :)

Ma enerveaza mereu cand vreau sa ma urc in autobuz si se baga baba-n fata mea, desi-s cu juma de picior in autobuz.

Imi place primavara cand nu e nici prea prea, nici foarte foarte. Pot sa umblu linistit in tricou sau bluza fara sa ma opresc tot la 5 minute sa beau apa.

Nu-mi place atunci cand tipa de la casierie nu are sa imi dea rest 3 mii si imi da o eugenie. Dar cand eu nu am sa ii dau 3 mii, nu accepta sa ii dau eugenia inapoi.

Zambesc mereu .. da MEREU atunci cand vad pe strada sau oriunde cate-un prichindel de 1 an, 2, care zambeste in continuu sau incearca sa scoata cateva sunete pe gura, imaginandu-si ca a legat niste cuvinte-ntr-o propzitie .. si tot nu intelege de ce mica-sa inca nu i-a dat masina sa se joace. Inca nu am inteles de ce acest amanunt ma face mereu sa zambesc.

Detest prostia. Nu suport badaranii. Toti taranii care asculta manele si se comporta ca atare (cunosc si manelistii chiar ok). Cand mai vad cate unu pe strada cu bluza intrata la apa, cu blugi taiati peste tot, mai putin intre picioare, cu niste .. ceva in picioare care au varfu mai ascutit decat un pachet de scobitori .. pur si simplu ma intristez. Si imi vine sa le cumpar o oglinda.

Zambesc mereu cand imi aduc aminte de anii de liceu. (Ma opresc aici pentru ca ar fi MULT prea multe de zis .. si intentionez sa termin de scris astazi :) ).

Ma intristeaza mustata lui Muresan. (profu’ de analiza, pe care, din pacate, o sa-l vad si la anu .. ).

Ma inveselesc mereu cand ma gandesc ca Ioana nu stie sa-si alimenteze masina numa de la benzinaria din capat. :) Si tipu de la OMV cred ca se inveseleste atunci cand isi aduce aminte de tine, Ioana :P

Urasc muzeele gen: Outware, Diesel sau Crema. (Pentru cei care nu cunosc, aceste muzee sunt exclusiv populate cu exemplare de oameni, care mai de care mai ciudat; ei se expun privirilor trecatorilor; sunt specii cunoscute sub numele „Multusbanus Infectus de Prostus”. It makes me sick).

Imi place sa scriu pe blog :) .. numai nu in fiecare zi/saptamana am timp.

Ar mai fi multe lucruri care-mi plac, care ma fac fericit, care ma fac sa zambesc sau sa rad. Lucruri pe care le urasc, care imi provoaca sila sau care ma scot din sarite. Dar ma opresc aici si va las spatiu si voua sa va desfasurati .. daca vreti. :)

2 răspunsuri to “Alb/negru .. Nei. :)”

  1. NightHope Says:

    sunt de acord cu tine la faza cu eugenia la magazin….si mie-mi place primavara..si babele ma streseaza[dar nu in autobuz,ci la mine-n bloc]…
    vezi..ti-am zis ca-ti citesc blogu’ ;)

  2. butterfly Says:

    hehe…eu ma regasesc in micutzul ala care zambeshte mereu si incearca sa se faca intzeles :)) … imi place sa ma plimb aproape in fiecare zi prin parc sa ma dau pe hinta si sa cant, ascultand muzica de la radio :)) …

    evit autbusul pe cat posibil… decat sa ma enervez, mai bine fac o plimbare :Dse spune ca mersul pe jos face piciorul frumos ;) :P si multe altele…

    imi plac florile,aproape toate florile :P… imi plac fluturashii , pentru ca dau culoare vieztii (nu filosofez, florile si fluturashii ma fac sa zambesc) si pentru ca stiu sa danseze, nu gluma, „i see you baby, shakin’ that ass!!!” :)) …

    lucrurile care nu-mi plac nu vreau sa le impartashesc acum… i’m just too happy :))… dar cu sigurantza as putea incepe cu „mureshanismul” :| … asa ceva mai rar…

    “Multusbanus Infectus de Prostus” :)) repet :))))) super tare…!!!

Lasă un răspuns

