Ce-mi lipseste?

Iaca am ajuns (finnaly) sa-mi platesc si eu datoriile fata de blog. De fapt, de data asta, fata de KrossFire :P .. Asa ca, tag-ul suna cam asa: Enumera cinci lucruri de care crezi ca ai nevoie in acest moment, si explica motivele. (Tag original KrossFire). So here it blows:

1. O vacanta. Prea multe aiureli am de facut si de terminat incat deja simt ca ma tampesc, incet da’ sigur, de cap. Ieri am ajuns pe la 11 acasa si m-am pus un pic in pat. Am adormit instant pana azi la 1. Rusine mie :)

2. O chitara noua. Da, sunt materialist. Si egoist. De data asta numa. Deja ma dor dejtele de la chitara asta. Nu e a mea, e a lui Ioana. Corzile-s prea tari iar distanta prea mare. Acuma sper sa nu se supere Ioana si sa mi-o ia inapoi :P Desi cred ca ar fi cazul sa o dau de buna voie .. ca deja sta la mine de vreo 2 ani buni.

3. Niste raspunsuri. La (desigur) niste intrebari care ma bantuie de un an si ceva incoace. Cine stie, stie de ce. Poate daca as avea raspunsurile respective as putea sa trec mai departe si sa-mi vad de ale mele .. pe toate planurile. Dar incep sa ma obisnuiesc cu ideea ca aceste intrebari raman in categoria celor fara raspuns. Si chiar daca ar avea raspuns, sigur nu ar fi cel asteptat .. sau cel adevarat.

4. Pasaport :D Vreau sa ma duc la vara in Grecia iar acum am nevoie si de pasaport. De ce? Pentru a ma putea (g)caza la hotel. Cica.

5. Un mp3-player. Cred. Adica incep sa tampesc daca mai aud atatea prostii pe strada si (desigur) in autobuz. Si oricum de nu stiu cand tot vreau sa-mi iau si eu asa ceva. Sa fiu cool :) .. mai ales cool.

Well .. cam atat. Desi sunt si alte lucruri care-mi lipsesc, dar tin de partea materiala. (Nu ca mp3-playeru si chitara nu ar tine de asta :P ). Dar daca 5 trebuia sa zic, 5 am zis. Si daca tot am apucat sa scriu si asta, va recomand tot pe blog-ul lui KrossFire, acest articol. Genial. Atata prostie, mai rar. Dar desi e amuzant, e si trist .. ca exista astfel de oameni care sa zica „Ugoslavia” :) Rog pe Dan sa raspunda tag’ului, el fiind ultimul din lista multilor mei cunoscuti de pe LumeaBlogului care inca nu a fost provocat la acest tag :P

Un răspuns to “Ce-mi lipseste?”

  1. mary cu Y Says:

    pai vezi k peste cateva zile, vine Iepurasul! pofita de ocazie si scrie-i un mail, sa-i zici ce vrei :P.si dak ai fost cuminte…cine stie?:D pup!si spor la invatat! :P k la Iepurila ii plac copilasii sillytori :P

Lasă un răspuns

