Ce nu-mi lipseste …

Nu e alt tag. Pur si simplu .. ma gandeam ce nu-mi lipseste. Dar nu neaparat la partea materiala …

Nu-mi lipsesc persoanele care se considerau, candva, prieteni. Nu-mi lipsesc persoanele care atunci cand s-au saturat sa discute ceva, cand le vine lor musculita pe caciula, se incalta si pleaca. Se pare ca nici macar nu duc lipsa de asa ceva. Nu fac nici o subtilitate, stie ea cine-i. Nu-mi lipsesc zilele de februarie. Stiu eu de ce ..

Mdea. Intelegeti voi ce am vrut sa zic prin „nu-mi lipsesc” … Sunteti copii mari, va descurcati ..

2 răspunsuri to “Ce nu-mi lipseste …”

  1. emilythestrange Says:

    un post vesel, unul trist. unul vesel, unul trist. adica suparat

  2. butterfly Says:

    poate s-a saturat de o dicutzie care nu a avut nici o finalitate… fara nici o subtilitate… e vorba de mine… intrebarea mea a fost foarte simpla… iar raspunsul a tzinut aproape 1 ora… :( … alta intrebare… de ce? nu ashtept raspuns…

Lasă un răspuns

