Life .. in general

Acuma am ajuns si eu acasa .. am mancat si se pare ca e cazul sa mai stau si eu. De data asta, week-end’u incepe ceva mai repede. A fost inca o saptamana in care am terminat ce aveam de terminat .. astfel ca azi am ales sa vin pe jos acasa si sa evit mult iubitul meu mijloc de transport, 30’u. Doar ca pe drum am vazut si mai multi prosti decat in autobuz.

Am observat ca toti jmecherii, care este, cu masini scumpe si foarte ciumege, tinde, care este, sa exceleze in prostie. Incep de la a ambala motoru pana cand nu mai auzi nici tacerea din capul tau, continua cu etalarea calitatilor lor de mari shoferi, care este, si pe care le-au deprins de-a lungul multelor ore de privit „Fast and Furious” sau de jucat pe NFS. Astfel au impresia ca si ei pot sa puna in aplicatie ceea ce au vazut, in viata reala, fiind in acelasi timp niste zei ai soselelor. Siiiii termina prin sfidarea tuturor semnelor si normelor de circulatie. Mult prea multe exemple ar fi ca sa merite sa dau unul singur. Iar daca tu indraznesti, ca sofer, sa mergi prin oras cu 50-60 la ora (zic 60 sa fiu si eu „outside the law”), esti un papa-lapte si un „lamer”. Cum adica bah! ma pui pe mine sa stau in curu tau, cand eu vreau sa depasesc tot, sa trec peste peste trecerea de pietoni cu 100 la ora (daca se poate si peste pietoni), si sa ma dau mare in fata fufelor de 14-15 ani la care le pushCA CApsa de la sutien de fascinate ce is cand ma vad pe mine pe strada?! Huo! De trei ori huo!

Am fost ieri sa-mi iau curea. Mare greseala. Am colindat (aproape) tot orashul sa gasesc si eu o curea simpla, din panza (sau ce sfantu de material o fi) cu inchizatoare normala (ca marime, dar si ca model). Cer prea mult se pare ca. Tre sa recunosc ca am gasit intr-un magazin niste curele dragute, cam ce cautam eu, dar pe inchizatori (catarame, nu?) scria foarte interesant „Playboy”. Yeah, that’s me alright. Am fost acuzat de catre amicul cu care am fost ca sunt prea pretentios. Daca le-ati vedea si voi, nu cred ca ati fi de aceeasi parere. Ca norocu ca, intr-un final (azi mai exact), mi-am gasit ceva normal. 30 Ron. Like, vreau doar sa-mi tina pantalonii, nu vreau sa fac si parada modei sau sa fac bungee cu ea. In fine, sa zicem ca merita. Ideea era, de fapt, ca incep sa imbatranesc si sa nu mai inteleg moda. Curele sau blugi gauriti de parca te-au ciuruit aia la iesirea din magazin. Blugi si bluze rupte-n shpemii de locuri, cu paiete sau muuuuult sclipici, cu dragoni aurii sau nume de mancare scrise pe curu pantalonilor (in cel mai rau caz, propriul nume). Cam asta am vazut ieri. Si m-am intristat.

Asa .. si era sa uit. Am vazut si chestii interesante si amuzante. Deci nu totul in jurul meu e gri. In primul rand am vazut azi pe strada un baiat care avea un tricou negru, iar pe el un „tip” cum vezi pe usa de la toalete, de obicei, dar care nu avea cap. Jos scria: „Need head”. Genial, parerea mea :P. Al doilea lucru amuzant a fost sa o vad pe Mary conducand. Don’t ask why that was funny .. pentru ca cine stie, stie :P Cios, nu? Asa .. si un lucru interesant si care ma intriga este urmatoarea chestie: de ce lumea tinde sa scurteze cuvintele? De lene? Exemplu: cand ii zici cuiva „te iubesc”, pare ciudat, pentru unii. Dar si mai ciudat mi se pare atunci cand aud „te ubesc”. SAU, recent, „te besc”. Like, wtf? Incepe sa sune cu „te belesc”. Sau o sa se ajunga, poate, si la ESC, SC sau C. De fapt, intentia conteaza, nu? :)

Well .. this was life .. in general. Asa cum o vad eu prin Clujul cel de toate zilele. Sunt tare curios daca in alte locuri difera. Sau care este punctul vostru de vedere cu cele prezentate .. sau daca mai aveti ceva de adaugat. Iar in final sa tragem linia si sa pictam un tablou al lumii in care traim. :) Ma duc la fotbal. Cheers …

4 răspunsuri to “Life .. in general”

  1. emilythestrange Says:

    nu doar in orasul tau este asa. in piatra neamt se intampla aceleasi chestii. oras frumos, oameni de rahat.

    acum ceva timp aveam si eu nevoie de o curea neagra si simpla pentru niste pantaloni 3/4 care nu stateau pe mine. si singura curea care arata intr-un fel mai ortodox, a fost una la 750.000 lei vechi. abia dupa cateva ore mi-am dat seama ce proasta am fost, pentru ca pe pantaloni dadusem 60.000 lei vechi (exact, 60.000) :) … cureaua are mai putin de 1 an, si e rupta. deci… eh, in fine

    *daca de la „te iubesc” o sa se ajunca la c, ma sinucid. cum ar fi sa ii spun unei persoane, in loc de „te iubesc”, „tc”? of!

  2. Mary cu Y Says:

    E CIOS k ink reprezint un factor amuzant pt tine :P!no pai ce sa mai zic, lasa k imi iau si eu o masina (vise… :)) din’aia ca toti ciumegii si ciocoflenderii si’apai sa vedem ce-o sa mai comentezi atunci!numai k mai intai sa-mi iau carnetul :((…ah!si nu cred k ciumegii aia jemkeri cunosc termenul de „lamer”, ei stiu expresii din popor, de care aminteai alta data :P.
    Gusturile nu se discuta, se critica :P, d’aia pt toti morandeii cu blugi ciuruiti, tricouri cu dragoni si sclipici si toate cele , s-a inventat un termen: Kitchsexualul, asa cum exista metrosexual etc etc.
    no bine draga bro’, pup!si spor la batut covoare, sters praful,aspirat, mancat prjituri pe furis sau mai stiu eu ce faci tu in ajunul Sfintelor Pasti!;)

  3. Ma Sktes, io zic sa te mutzi la tzara ca acolo nu exista mijloace de transport in comun…eventual carutza, da aia-i aerisita si nu se simte niciun miros [eventual de balega, da oricum ala-i mai placut decat mirocul de transiratie din 30…parerea mea]! si inca ceva…pt carutza nu-ti trebuie carnet de shofer! :D sorry for being bitchy! :*

  4. Yeah, yeah .. zici tu ceva .. da nu ma mut, ca mi-i frica de strigoi (nah, sa ti-o-ntorc :P ). Mary drag, nu prea le am eu cu prajiturile .. asa ca o sa le pastrez pentru tine :P Cios dara ;)

Lasă un răspuns

