Vacantaaaaa

Dupa cum am zis, imi iau vacanta. Ma duc la munte. Asa ca pana vineri, nu-s :) Va doresc si voua sa aveti o saptamana linistita sau cum vreti voi. Cios si ne auzim vineri :P

5 răspunsuri to “Vacantaaaaa”

  1. NightHope Says:

    pff….wtf is CIOS?:)

  2. Hmm… inca mai e iarna? Ca stii cum e… E.xtraterestrii m.erg i.arna l.a ……. ski si vara in vama :d

  3. o nebuna de legat Says:

    imi pare enorm de rau ca nu am fost cu voi:( ca mi dor sa mai trag niste somnuri ca alea de la rev:D

  4. Las ca n-or intrat vacantele-n sac :P Iar cu putina *rautate* din partea celor cu care am fost acuma, mergem si la vara .. da’ nu se stie inca :)

    P.S.: Cios = long story.
    P.S.2: Vara, iarna, toamna, whatever, prefer muntele :D And I’m not an alien. I’m just green :)

Lasă un răspuns

