Random news

Evident, din lipsa acuta de idei, dar si de timp, nu prea mai ajung sa scriu ceva interesant pe’aici. Dar o sa va las momentan un rezumat al saptamanii care a trecut: a inceptu playoff’ul in NHL; go Sabers, ca naiba stie cine-i mai opreste. ][ Am pasaport :D in sfarsit. In schimb am o poza pe el ca de ma vede cineva, ma crede automat terorist. ][ M-am tuns. Da asta fu’ saptamana trecuta. ][ Am facut a 3-a oara 22 de puncte la examenu cu scoala. (nu ala cu politia). Incepe sa ma irite situatia. ][ Uh. uh, s-a calificat Mobitelco in semifinale. Fuck yeah. Jucam cu Asesoftu’, da nu prea-mi pun sperante ca o sa ajungem in finala. Nu de alta, dar la Asesoft joaca si arbitrii. ][ Aaaand this is kinda it. Nu prea mai imi vine nimic in capul asta si asa gol. Ah, Dan, raspunde tag’ului :P

4 răspunsuri to “Random news”

  1. M. Keller Says:

    Dude, cat pisici mai dureaza sa obtii carnetul ala? Parca te antrenezi sa devii astronaut.

  2. emilythestrange Says:

    a 4a oara poate vei avea mai mult noroc la examen. succes ;)

  3. Mah, ca sa-i dau satisfactie la Ioana, nu prea am invatat pana acuma :) _poate_ de aia tot fac 22 :) In fine .. este vreme :P Spanks emily :)

  4. Futurologu' de serviciu Says:

    Sorry, stiam eu ca ramasese ceva tag de la tine, da nu era sigur. In ritmul in care mai apuc sa fac si altceva decat munca, nu ma mira ca nu am apucat. Da promit ca-l fac curand. Fortza 23 (de intrebari corecte)! :)

Lasă un răspuns

