La Multi Ani! Partea a 2-a

Aaaaaaaaa! Luna aprilie fu luna cadourilor indeed. Ca sa nu zica lumea ca am uitat de ei (NU am uitat de voi :P) le urez tuturor un sincer LMA: Ioana, Batranu, Shonel, (la Luc i-am zis, asa ca nu-i mai zic :P ) si … la Edina. Pentru maine. She’s gettin’ old .. :P Gata. Cam atat. Sper ca nu am uitat pe nimeni .. Oricum, daca am uitat, o sa editez postu >:)

Cios! Ca-i week-end si ma relaxez. :P

Un răspuns to “La Multi Ani! Partea a 2-a”

  1. numa tauri ai in juru tau! :)) ;) mersi de urari! tzuc :*

Lasă un răspuns

