24.

Adica 24 puncte :D Acu’ mai tre sa ma scap si de politie si pot calca lumea legal, cu carnet :P

10 răspunsuri to “24.”

  1. era si vremea, ffs. congrats

  2. M. Keller Says:

    Bravooooooooooo. ‘Bout fucking time. :)

  3. Mary cu Y Says:

    yuupyyyyyy!blaavoooo!si eu tot 24 am facut cu scoala!:D

  4. nu-l felicitati acuma! felicitati-l dupa ce-l ia cu politia! ;) bafta iubi! :P

  5. butterfly Says:

    hope you won’t be 24 by the time you take the real exam :d … anyway… Yeyyy!!! :))

  6. emilythestrange Says:

    :) haaaaa… felicitari

  7. NightHope Says:

    si nu dai o bere? :> :>

  8. Nu dau! :) Tre sa-mi platesc tot felu de taxe, raman fara bani. F(l)utulash, hopefully, not :)

  9. Big round of aplause! :D Bafta mai departe ;)

  10. do-ua-ze-ci … si … pa-tru … e numarul ce`mi place :)))) Prima data am crezut ca`i post dedica pt. Anushka Leskova

Lasă un răspuns

