Music time

Mkey. So, precis v-ati plictisit lately de posturile hiperinteligente pe care le-am postat, mai ales ultimul, cel cu 24 :) Eniuei. De multicel vroiam sa postez ceva legat de muzica, aveam tot felu de clipuri in gand, dar azi mi-a captat atentia ceva. Si am zis ca merita sa postez asa ceva. Exceptand faptul ca e fata (adica NU de aia l-am pus :P ), tipa canta super iar melodia e si ea super. Chiar daca e mooshy or whatever, mie-mi pica bine acuma noaptea inainte sa ma pun sa dorm, ca adorm si eu linistit :D. Enjoy it!

6 răspunsuri to “Music time”

  1. emilythestrange Says:

    mama… ce ma chinuiam acu` o luna sa cant si eu melodia asta (bineinteles ca nu mi-a iesit nimic) :)

  2. Frumos! Cu o mica obiectie. La sfarsit ce zice ? … you used to wet me in my dreams ? :)) …fiecare intelege ce vrea :)

  3. AAA si am uitat … tot la sfarsit zice: „tonight girl, it`s only you and me”. Kinky avand in vedere ca`i tipa.
    LIBERTATE PT. LESBIENE !!!!!!

  4. emilythestrange Says:

    Wiz, cred ca zice „but you’re still with me in my dreams” :D melodia este here without you (3 doors down)

  5. Stie :D Da’ nah, Whisky e cu mintea’n alte parti momentan :P Nu ca ar fi singuru .. :-„

  6. Emily, eu sunt responsabil cu misto`u anul asta. Stiu piesa. Mai bine zis dupa videclip o stiu. Era slow-motion video`u. Am cantat`o si eu la un moment dat pe marile scene din Dej Triaj aka Aghires Fabrici, la instrumentul numit pipiriga.

Lasă un răspuns

