Pauza .. de net.

Grrrrr! De duminica am stat fara net. Pana azi. RDShit. Stiu ce inseamna o retea, stiu ce inseamna switch’uri arse sau stricate. Dar asta era pe vremea cand lucram la UltraNet, o retea de cartier. Nu ma asteptam la asa ceva de la faimosii RDS’ishti. Ah well, intr-adevar traim in Romania. Asa ca aprox 4 zile am luat pauza de net. Si totusi a avut si o parte buna toata chestia asta. Si anume faptul ca am ajuns la concluzia ca nu netu ma tine asa mult la calculator. Ci calculatorul in sine :)

Printre altele m-am reprofilat pe baseball. In ceea ce priveste pariurile sportive. Asa ca atunci cand mai am vreme mai pun si eu cate-un bilet pe .. baseball. Pare interesant. Sper sa nu repet, totusi, episodu NHL, cand ma trezeam la ora 4-5 dimineata sa ascult meciurile la radio, pe net.

Inca o luna si … vacanta. Kinky. Am zis ca vara asta o sa ma coiesc mai mult prin tara. Sibiu, Tg Mures, Bucuresti, Moldova. Nu de alta, da’ vreau sa profit de hospitalitatea colegilor de faculta, mancati-ash. Glumesc. Chiar vreau sa ma duc sa mai vad cate-un judet prin care nu am mai fost (exceptand Tg Mures, acolo-i alta poveste :P). Ah well, ramane de vazut. Pana una-alta, bafta celor care intra minton in stresiune, in special medicinistilor si politehnistilor, ca la ei ii mai .. greu :)

9 răspunsuri to “Pauza .. de net.”

  1. manca-ti-as, da` ce vara aglomerata ai :]

  2. M. Keller Says:

    Nu ti-as recomanda sa mergi la Bucuresti in mijlocul verii. :P

  3. no deci la vara luam trenu si ne dam prin tzara? sau…vreis a mergi singu cu treburile tale cu tot? :-s :P

  4. in Moldova sa mergi man..super tare. cand ajungi acolo te si miri ca sunt si locuri faine in Romania. for real.

  5. Biz: nu cred ca mi-as recomanda Bucurestiu’ ever, din unele puncte de vedere :P
    Ioana: merem cu masina :D
    Jay: poi ma duc si acolo, la Marean .. Vanghelie :P sa vad daca ma primeste.

  6. stai linistit ca si eu am stat fara net… si nu 4 zile, ci o sapt intreaga… :D damn, it sux. noroc cu tehnologiile inalte alternative , vezi celula. Nu, nu am sunat 30 min iar :P da’ mama zmeilor ce fac cu tine daca mai refuzi asemenea oferte :P

    eniuei, bafta in stresiune si vacanta placuta dupa… sa speram ca va fi :)

  7. pai daca tot ai drum prin tara poti sa treci si prin Deva..:D…sunt multe de vazut…vacanta e lunga …anyway… bafta in sesiune…ne vedem pe la faculta :-*

  8. Heh :) De Deva n-am uitat, da am uitat sa precizez .. in cazul asta as avea de stat mai mult prin Deva .. mai multe persoane si locuri de vizitat :)

Lasă un răspuns

