:-&

Daca mai vad la cineva „te ‘besc”, dau afara. Jur.

4 răspunsuri to “:-&”

  1. allexa3k Says:

    stai la coada

  2. Mary cu Y Says:

    Mai, poate e ceva neologism si nu am aflat noi de el! „a be” : eu besc, tu besti, el beste, noi bem, voi beti, ei beu…aaaa…. stai k am intrat in alta sfera de activitate =)).
    Azi mi-am amintit k acum un an am avut banketul 8->. N-ar fi cios sa transformam „vinerea aia” intr-o zi de marti, 12 iunie a.c. , cand e festivitatea in Ghibu la sfarsit de-a 12-a?mai facem mijto de ceva profi, dup’aia mergem in Cotton, in amintirea vremurilor fara examene…stiu k e sesiunea, k si eu abia am scapat de practice, da’ noah….poate sunt doritori!
    vai, ce am deviat!zici k nu te vad pe mess toata ziua!:)) te…pup! :P

  3. Mei Mary mei, ca mai zici tu bine cateodata ce zici :). Eu cu Ioana si Hotz sigur merem. Sper sa vina si altii. Si om vedea de-acolo ce facem. Cios dara ;)

  4. M. Keller Says:

    Imi plac mai mult comment-urile cu „poop dulce” de pe hi5. Ewww.

Lasă un răspuns

