AAAAAAAAm carnet!

… waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Noh, amu ce vreti, is si io happy :D Nu dau de baut, ca-s student, DAR o sa beau o bere pentru toata lumea :D Eniuei, cine se risca cu mine in machina? :P

4 răspunsuri to “AAAAAAAAm carnet!”

  1. bravo, bravo… cand sa ne riscam? dupa ce bei berea? :P

  2. M. Keller Says:

    Aleluia. Era si cazul. :) Felicitari!

    Eu ma risc sa ma urc in masina cu tine, dar nu stiu daca te mai risti tu in a mea.. I-am agresat recent portiera unui mos. Iti povesteste Hori. :)

  3. Mah, nu ai putut sa ma astepti, asei…? mai am si io vreo 5 ore de condus si porma ma bag si io in pita, vezi…io ma duc pe donath tu pe vlahutza si invers ca de merem aman2 pe acc strada, apai nu ii bine, bravo ma!

  4. chiar? in sfarsit… :D
    FELICITAAAAAARI!

    (lasa, lasa… ca la anu` vine si timpu` meu)

Lasă un răspuns

