Best Day Ever

… din punct de vedere al vizitelor :P So far, 221. Recordul recent era de 214 vizite. Da nu mai tin minte cand a fost aia. Eniuei, mersi celor care intra si citesc si mai si comenteaza cate ceva :P App, chiar azi la Cronica am vazut faza cu GayFest. Se pare ca si ei sunt de aceeasi parere ca mine :P (vezi articolul anterior). Printre altele, maine am examen. Hopefully o sa am si maine un peu de noroc .. hopefully :)

2 răspunsuri to “Best Day Ever”

  1. Bravo!! Eu sunt la inceput dar sper sa intre lumea sa rasfoiasca si blogul meu…:D

  2. Tanti Flavia Says:

    bv! ;)

Lasă un răspuns

