You were supposed to DUCK!!!

Unul dintre cele mai bune momente din serialul „Friends”. Desi am avut destule discutii cu diferiti colegi si prieteni in legatura cu subiectul „Friends sau Seinfeld”, INCA imi mentin parerea intacta, nemodificata, nealterata etc blabla ca „Friends” il intrece cu mult pe Seinfeld.  Da, stilul difera, Seinfeld are mai mult glume „pentru oameni inteligenti” sa zic asa. Dar actiunea din fiecare episod lasa mereu de dorit. Plus ca un mare noroc l-a avut cu Kramer. Facea 50% din serial. Eniuei, enjoy the clip. Eu am ras cu lacrimi, again, desi l-am mai vazut de foarte multe ori.

 

Un răspuns to “You were supposed to DUCK!!!”

  1. Eu si acum ma uit la reluarile de la Seinfeld.. Lunea de la 5 pe Pro Cinema. „Friends” era tras de par cateodata, dar e totusi printre sitcom-urile mele preferate. Ar mai fi si MASH.

    In Seinfeld sunt cateva episoade legendare. :P Cu ochelarii lui George, camasa de pirat a lui Seinfeld, aventurile lui Kramer la magazinul de fructe si cu numerele de inmatriculare.. Babu Bhatt, Bubble Boy.. Sunt geniale unele.

Lasă un răspuns

