Caut ..

.. trupa. Avand in vedere ca emily n-o mai zis nimic .. tztztz, ma vad nevoit sa readuc anuntul pe prima pagina :) Asadar, ca sa il fac totusi scurt si cuprinzator, cine are nevoie de un nenea care sa cante la bass, just lemme know, pls pls pls pls .. ok. Ati prins ideea :P Eniuei. Pe’aici prin Cluj nu prea stiu persoane cu care as putea canta. Si am renuntat sa caut. So, I’m taking this world wide : )). Oare as avea mai mult noroc? Hmm …

7 răspunsuri to “Caut ..”

  1. tomsofts Says:

    dupa o perioada in care nu reusesti nimic, poate incerci o „cariera” singur. Ia, de exemplu, Assemblage 23 (trupa cu un singur om). Poti folosi un soft specializat sau poti invata tobe, chitara, pian sau alte instrumente si rezultatul nu va fi o dezamagire mai mare decat aceea de a nu fi cantat deloc. Daca totusi gasesti o trupa, senzatia merita ( o spun cu urme evidente de oftica ). Daca esti foarte bun, nu prea cred ca vei gasi persoane cu care sa poti canta ( am cunoscut astfel de oameni si nu au fost prea mult angrenati in proiecte de acest gen).
    Succes!

  2. Sa fiu omu’ trupa n-as reusi. I ain’t that good. Foarte bun? Nici pe departe :) Intru mai mult in zona amatorilor care ar vrea sa mai invete cate ceva si care au acest fix: sa cante, macar o data, intr-o trupa. Acu 2 ani avusesem niste prieteni cu care am inceput si am incercat sa cantam. Dar am ajuns sa facem cateva repetitii numai, ca apoi fiecare a avut cate ceva de facut. Eniuei, ramane de vazut ce a fi. Thanks for the comment. :)

  3. Heh, daca as avea talent, chiar nu as vedea unde e problema cu „omul trupa” (dupa atatea esecuri). Asa ca, daca ai „ureche” (sau chiar si voce).. nu rata ocazia. Sunt multe exemple in care bassisti s-au apucat sa cante si ceea ce a iesit a rivalizat cu alte „opere” ale formatiilor „consacrate”.
    Daca vei vrea sa discutam despre muzica si instrumente (chitare, basi, efecte), as fi onorat!
    Traiasca amatorismul muzical! ( mai trebuie sa explic de ce :D ?)

  4. Ureche am indeajuns cat sa nu fiu chiar caz de puscarie in domeniul muzicii :P Voce, 0. Daca e ceva sa regret ca nu am, e vocea. Muzica e mai mult un hobby, iar avand in vedere ca principala mea preocupare imi cam ia f mult din timp, nu prea vad cand as putea sa ma ocup de o formatie compusa din mine si eu :) Poate daca as avea ceva mai mult timp liber si nu as fi lenes, pe alocuri :D. Orice discutie legata de muzica e bine venita aici :)

  5. Imi iau tobe! Sigur, prin 2035, dar ideea e ca-mi iau! Ai si tu rabdare pana atunci. :P

  6. emilythestrange Says:

    sktes, eu sunt aici. :) nu esti singur. suntem doi :D

  7. Si eu imi iau chitara.. tot prin 2035. Personal, sunt satul de Reghincaster. Dar.. vai. Nu am ureche.. decat sa aud. Deci nu te pot ajuta (mi-a trecut vremea, daca am ajuns la varsta asta si sunt inca virgin in ale formatiilor.. mai bine nu). Putem discuta strict despre partea tehnica, sau chiar schimba opinii.. dar de cantat… sunt sigur ca vei gasi si talente.
    P.S. : daca tot esti lenes sau nu ai timp, ce te face sa crezi ca e mai usor sa lucrezi cu altii in afara de cei doi „eu” si „mine”? Apar divergente, muzica compusa nu este una care sa-ti reflecte exact ideile, trebuie sa stabilesti cine e liderul..etc. Singur e mai usor.

Lasă un răspuns

