London rain ..

Ploua .. ca si acu doua posturi. Da’ acuma ploua mocaneste. Stau si ma intreb daca as rezista sau cat as rezista sa stau in Londra .. acolo unde ploua mai des decat ninge in Rusia .. dar unde coafura rezista (ma mai uit si eu la reclame .. ). Da’ nu stiu de ce ma intreb asa ceva, avand in vedere ca e o intrebare stupida. Am asteptat atata timp vacanta, iar acu’ nu mai imi vad capu de atata plictiseala .. asa plictisit sunt ca m-am plictisit si sa dorm. Oare unde mi-s colegii? Unu acolo .. altu acolo .. celalalt dincolo .. fara sens. Iar daca mai tine mult vremea asta de cocos, e bai. Ca nu pot nici sa-mi misc fundu din casa, sa plec .. undeva. Mi-a mai ramas numa sa stau, sa scriu si sa lenevesc. Toate astea sub influenta unei sticle de Pepsi .. Inca o data, fara sens.

Toate astea ma determina, totusi, sa ma apuc de lucru. Macar asa mai imi ocup timpul cu ceva .. si mai uit de unu .. altu .. una .. alta .. asa cum au uitat si ei de mine :) Oameni ipocriti. Sper ca am fost destul de subtil. Sa nu induc lumea in eroare, de fapt e vorba de o singura persoana. Da .. cui ii pasa? Mi-i lene sa trimit un mesaj la ora asta .. asa ca, pe ziua de azi, de la mine pentru Ada:

ButterToast NikeButterFly. Poate or scos astia o gama de adidasi pe tema asta .. poate gasesti pe-acolo :PAsaaa .. ma pun sa-mi termin si filmu pe ziua de azi .. de fapt de 2 zile incerc sa ma uit la el si tot nu reusesc sa-l termin. Over and out .. plictiseala imi ajunge si nas si imi vine sa stranut .. cred ca e cel mai bun lucru pe care-l pot face, avand in vedere ca nici sa scriu ceva calumea nu mai pot ..

5 răspunsuri to “London rain ..”

  1. Asa a fost fiecare vara de vreo trei ani incoace. Soare si caldura avem doar in mai si septembrie! Dar nici macar nu ploua toata ziua, nu vezi ca furtunile sunt cu programare? Dupa ora 6 seara. Oricum, si pe ploaie se poate pleca „undeva”. Ce, toate localurile din Cluj sunt in aer liber? Plus ca la munte nu exista chestie mai faina decat sa sa bei o cafea calda undeva inauntru in timp ce ploua si e ceata. Asa ca nu mai „lenevi in pat” la ora 1. :P

  2. :-” sub pretextu ca „is in vacanta si-mi permit”, am lenevit chiar pana la 4 juma in pat :P .. si sa stii ca m-as duce pana la munte :)

  3. cred ca mi-ar placea sa depasesti ideea de jurnal si sa incerci mai mult. sa treci dincolo de enuntul starilor si rememorare. evita teribilismul in manifestarile din casele celorlalti si invata sa bati campii cu gratie. ma bucur sincer ca te-am cunoscut. te voi citi constant.

  4. Acest blog n-are un scop anume definit. Nici jurnal, nici blog de caterinca, nici rampa de lansare in lumea creatorilor de arta. E o diversitate de diversitati :) Cand va fi sa-mi vina pofta sa scriu si sa impartasesc campii mei, am s-o fac. In rest, nu prea-mi place sa scriu chiar orice tentativa de poezie or so, doar ca „artistul” din mine sa zambeasca. Am mai avut si astfel de scapari, in posturi anterioare. Dar in final, parerea mea generala de a bate campii o gasesti aici: https://sktes.wordpress.com/2007/05/01/poezie-simplu-poezie/ .. in rest, am sa incerc, promit, sa inteleg in adevaratul sens al cuvantului, macar o creatie literara de-a ta :) Welcome to my lost and never found place .. don’t get too lost :)

  5. cu siguranta vei intelege la un moment dat. nu numia una. mai multe. astept momentul acela. am citit linkul. da.

    yours

Lasă un răspuns

