Dud3, what’s in your backpack?

Tanti emily m-a tagg’uit .. o fi presupus ca asa tare ma plictis incat vreau sa joc leapsha :) n-a gresit cu mult .. so, ma intreaba ce am eu in rucsac (app, eu n-am rucsac :( asa ca le tin intr-un sertar):

– o punga de Cheerios (prietenii stiu de ce), o lanterna, mp3 player’ul pe care nu-l am, my becheri (daca nu-s pe nas), deo (Str8), fufy brush :) (tooth brush, that is) + pasta (de tomate), hartie igienica ( :”> ), un bãtz (?), ketchup (ha!), 2 doze de Heineken din care una goala :( , una bucata pachet de guma pe sfert terminat, ceva firmituri de paine de data trecuta, pix, un belet de otobuz si neshte maruntis de la 10RON. I guess I’m out of items :)

Cine vrea sa-l faca, sa se auto-sesizeze .. exceptandu-i pe Dan  (pe care-i oblig :P) ca poate asa mai scrie si el ceva, Whisky and Kro$$fire (just for phun :) ).

Lasă un răspuns

