Video time

Nici macar de scris nu-mi arde pe caldura asta .. ironic, nu? Se intreaba lumea de ce stau noaptea si dorm ziua .. pentru ca pe caldura asta NU AI CE FACE! Exceptand sa mergi la strand .. pentru cei amatori de soare. But(t) not my case. Asa ca stai. Cat entuziasm. Am ajuns sa fiu gelos pe cei care lucreaza. Macar aia au ce face. Eniuei. Printre alte aiureli de genu: a ramas Napolactu din Grigorescu fara aer conditionat (e mai zabuseala in magazin decat afara) sau: eu din 15 iulie nu mai sunt student; nu mai imi dau astia abonament cu StudCardu’, ca nah, se trag pe cur, care este .. je va prezint una bucata clip pentru a mai uita de caldura. He’s ok. Are glume destul de bune. Enjoy!

6 răspunsuri to “Video time”

  1. o nebuna de legat Says:

    ce dor nu imi e de cj pe caldura asta:)

  2. Check this out: http://www.youtube.com/watch?v=GXuC6t6-VhA. (Me has the entire show, if u`r interested).

  3. Ups, the dot messed the link :P http://www.youtube.com/watch?v=GXuC6t6-VhA Hope it works now :D

  4. Yup, il stiu … ii fain tot show’ul, in mare .. poate pentru multi nu-i chiar asa funny, pentru ca e mai greu sa faci si text, si muzica .. hâc, parerea mea :)

  5. pe caldura asta orice activitate e un chin :)….la 40 de grade cate au fost azi parca si sa traiesti e greu :P

  6. ty vlat.. o fo racoritor :)) asta si paharul de cola cu geata de langa mine :D

Lasă un răspuns

