Sentiment ciudat

N-am crezut niciodata ca am sa astept cu atata nerabdare startul Ligii I. De multicel n-am mai simtit o bucurie asa mare pe ideea ca voi asista la un meci de fotbal .. Ma simt ca un copil mic si handicapat care stie ca va primi o fabrica de dulciuri :) Sper, totusi, sa fie un rezultat bun, maine ..

In alta ordine de idei, incep sa regret ca am facut din ultimul post, un circ (cu ajutorul unor persoane). L-am inchis din mai multe motive. Uca si Domnul T care au postat, sunt una si aceeasi persoana. Stau si ma intreb daca nu cumva si alte persoane sunt, de fapt, una singura. Ceea ce s-a petrecut in finalul comentariilor, mi s-a parut de prost gust (de aici o exclud pe Ralu). Mai mult decat atat, n-am inteles nimic din ce s-a intamplat, de fapt. Cu toate astea, daca tot am facut un mini-circ, involuntar, tot eu am sa-l si curat. Veti vedea cum.

Ca si concluzie, cred ca am sa ma limitez la blogul meu si la a citi blog’urile care le am in dreapta, la „recomandari”. In rest, hai pa, vorba poetului ..

5 răspunsuri to “Sentiment ciudat”

  1. asa asa. ca am stat 2 ore sa citesc… pardon, sa ma pierd de-a dreptu’ printre randuri :P
    aaanyway, tot la fredo & pid’jin ajung :D
    …si vezi ca nu ai mai continuat cu episoadele ninja :(

  2. Cam impiedicat startul Ligii I, Burger, Skoll, Bergenbier sau cum i-o mai zice, pentru U`ishori….

  3. Numai ”U” :)… waiting 4 the 1st Dec :D:D:D
    P.S. Ionel schimba’ti domiciliul urgent!:)

  4. Deci mo, incepe Liga I la batalii de femei goale in noroi? sau la ce?

  5. La fotbal. Iar acum ca ai pus astfel problema, incep sa regret ca nu prind DirtyTV sa vad debutu la Female Mud FIghting :D

Lasă un răspuns

