Daca ar durea prostia ..

.. s-ar striga in Romania .. si nu numai. Desi am vrut initial sa continui postul anterior, si anume cel cu Sibiul, am sa sar, momentan, peste el. Fac acest lucru pentru a aduce in discutie o problema tot mai des intalnita in jurul meu si care se pare ca se materializeaza la potential maxim prin „domnulte”. De fapt, il numim „xulescu”, pentru ca si asa are destule nick’uri, iar „Domnul T” este o persoana reala, un prieten al scenaristei (am scris un post despre asta), dar care nu se confunda cu „domnulte”. Stau si ma intreb care este boala de care poate suferi un om care hartuieste alte persoane .. pe net? Eu zic ca e boala, ca altfel nu o pot numi.

Povestea lui xulescu pare a fi lunga .. iar aceasta hartuire tine de ceva vreme. Nu stiu care exact ar fi problema intre el/ea (chiar nu-i stiu sexul, dar cred ca e masculin) si scenarista. Oricum, e o problema in care nu vreau sa ma bag. Dar deja a devenit si problema mea, in momentul in care respectivul a comentat si in numele meu pe un blog (rocultura parca) si s-a legat si de Dan. In mod normal ar trebui sa-l ignor .. si asta as fi vrut sa fac. Si sa zicem ca am s-o fac, daca respectivul inceteaza sa mai comenteze aiurea in numele meu si isi vede de orice alta treaba pe care o are si ma scuteste de apucaturile lui. De el depinde. In cazul in care va insista, n-am altceva de facut decat sa dau de el. Respectivul se ascunde dupa proxy’uri rutate/anonime. Foarte tare, frate! Ca dovada cat curaj are sa infrunte realitatea. Asta nu poate sa imi inspire decat un sentiment de mila. Oricum, solutii sunt. Nu s-a oprit lumea la proxy’uri anonime.

Vreau inca de aici sa precizez anumite lucruri: NU il bagati in seama. Orice comment de la el va fi sters. Nu modificat, nu reeditat, ci sters. Apoi, tin sa mentionez ca ORICE comentariu facut in numele meu pe alte blog’uri este UN FALS. De cand mi-am „deschis” blog’ul, am comentat si asa pe f putine blog’uri. De acum, n-o s-o fac DELOC, tocmai ca sa nu ii dau satisfactia sa mai comenteze in numele meu.

Nu mi-a placut niciodata psihologia ca materie in liceu, dar acum pare sa ma atraga curiozitatea de a afla, totusi, ce e in capul respectivului si de ce o astfel de atitudine. Oricum, as prefera sa-si vada de oile lui, nu de alta, da’ nu vad de ce si-a bagat nasul pe’aici. Nu pot s-o cataloghez decat „prostie”, aceasta atitudine. Daca, in schimb, comentariile si amenintarile continua, ma vad nevoit sa trec la fapte. Hai pa!

4 răspunsuri to “Daca ar durea prostia ..”

  1. the bastard :)) deci d pus cu mintea lor… nu-i de pus… pt ca numa iti omori nervii p oameni care nu au ce face.. pur si simplu cu timpul, si in plus nu stiu sa-si foloseasca capu(scuzati cacofonia) :)) pt chestii mai utile omenirii :) anyway… you show `em dude! :))

  2. ah si dak chiar ar durea prostia cred ca tzara asta ar da kix la algocalmin vreo 10 ani si ca sa aiba de unde… o sa aduca chinezi sa lucreze in fabrici foarte ieftin… si poate ar pune ceva toxic in medicamente sa … ne faca tuturor un bine >:)

  3. homes… cata ostilitate :)) fii si u mai bland cu saracul necioplit. . . n-are rost sa renunti la comenturi pe alte bloguri numa de dragu lui… omologheaza-te n keep it goin, + u ai felul tau de a scrie… cel ce te stie te-ar recunoaste ;)

  4. Ziceai pe postul meu (S-a rasturnat caruta cu prosti) ca n-am avut astfel de clone…ei bine am avut, dar scriau pe un forum.

Lasă un răspuns

