Puterea obisnuintei

Nimic nou sub veioza. In ultima vreme nu m-am simtit eu tocmai in dispozitia de a scrie .. ceva. Am ramas fidel aceleiasi leneveli si m-am ascuns sub plapuma si perne. Cu toate astea, saptamana ce a trecut fu destul de aglomerata, in fiecare noapte ajungad .. dimineata acasa :) eniuei .. se pare ca prostu tot prost ramane si a postat din nou in numele meu pe rocultura. Nici nu stiu ce sentiment ma incearca: sila sau mila? Ca veni vorba, se pare ca pe o cale legala si mai simpla se poate obtine IP’ul individului cu datele aferente. Asadar, sunt tot mai curios cine n-are viata si si-o masturbeaza pe net .. in curand, pe marile ecrane :)

Asa .. trecand la alte subiecte .. de fapt, la subiectul postului in sine. Mi-am gasit saptamana asta de lucru .. da’ e chiar numai ceva de o saptamana. Nu ma plang, teoretic, pentru ca plata e buna, mancarea, de asemenea, iar locul si colegii sunt chiar foarte ok. Ieri fu prima zi. De la 8 juma (ca am ajuns ceva mai devreme) pan’ la 5 juma. Nici n-am ajuns bine acasa, ca deja m-am simtit obosit. Si parca abia asteptam sa fi terminat in ziua aceea cu lucru. Mdea. Ca dovada cat de „bine” mi-au prins zilele astea de vacanta in care am lenevit, am stat ca in formol, asteptand mereu ca ziua de maine sa fie ceva mai interesanta. Rezultatul: dupa 8 ore de munca, am ajuns sa-mi doresc iar vacanta. Copii, nu incercati leneveala acasa! :D

Oricum, strang din buci si trag de mine sa revin pe linie normala. Cu ocazia asta ajung si eu sa dorm la ore normale si sa ma trezesc la ore matinale .. sa nu mai pierd ziua cu nasu-n perna. Plus ca nu tre sa imi fac eu de mancare pe’acolo :P Am renuntat intre timp si la suc .. am trecut pe apa plata .. da’ la bere tot nu renunt. Si poate asa o sa imi vina mai des chefu’ si inspiratia sa scriu. Cheers ;)

Un răspuns to “Puterea obisnuintei”

  1. Wizkanu' Shukaru a.k.a. Omoduemuke Says:

    Sa vezi ce tare`i sa te trezesti la 5 fara 10 cand tot cartieru doarme. Sa ajungi acasa la 3, sa dormi 2 ore, sa incerci sa inveti ceva si sa nu fi in stare si apoi iar sa te culci la loc. :) Am avut o vacanta placuta …….

Lasă un răspuns

