Stuff

Mda. Dupa cum v-ati dat si voi seama, n-am mai scris de ceva vreme .. ideea e ca am cam fost ocupat cu una-alta, mai exact mi-am ocupat timpul cu mesterit de site-uri. In ideea de a promova tineretul muncitoresc, va indrum spre acest site si va recomand si programul in sine. Multi m-au intrebat „Ce face site’u, de fapt?”. Desi multi au fost dezamagiti cand au aflat ca nu face prajituri, va anunt ca site-ul este un simplu site de prezentare a programului pe care-l gasiti la sectiunea „Download”. E un fel de doua feluri de Winamp. Il puteti incerca, poate va place, poate il puteti ajuta pe autor sa-si dezvolte ideea/programul.

Asadar, in ultima vreme, nefiind ruda cu Napoleon, n-am prea avut si inspiratia de a mai scrie ceva interesant pe’aici. Ah, am schimbat „infatisarea” blogului si cat de curand s-ar putea sa-l trec pe un alt host. Da’ inca nu stiu daca da si daca unde. Daca aveti vreo repulsie fata de noua infatisare a blogului, just let me know. Nu de alata, da’ si eu am .. numa ca ma plictisisem de cealalta. Promit ca revin cu ceva mai interesant cat de curand. ‘Till then, back to my drawing board ..

5 răspunsuri to “Stuff”

  1. te anunt si eu k maine fac prajitura! :D mie imi place „skin-ul” :)) blogului, dar parca nu prea te reprezinta.sau ma insel? aaaanyway,sper k ti-a trecut raceala, k mie nu :((! :*

  2. dude pe dreapta si pe stanga gradientu nu are tranzitie smooth si cand se intalneste de imaginea de pe mijloc arata urat cum trece asa direct :P

  3. mersi man pt. site. o iesit foarte bine in flash. keep in touch dude.

  4. cat despre interfata blogului..lumea se schimba. trebuie sa ne adaptam si noi. imi place ideea asta.

  5. Futurologu' de serviciu Says:

    Taceti bai, ca schimbarea e faina. Bro’ mie imi place. Chiar si fontu care il baga astia. Cu atat mai mult headderu. Keep it! Parerea mea…

Lasă un răspuns

