I’m back ..

.. from outer space. Nu chiar. Dar oricum, unde fusai eu, fu liniste deplina, nici urma de pamantean .. doar un catel (de fapt era catea) stresat, in calduri, care atragea dupa sine alti catei (deci da, erau catei) si se f. ca la usa cortului in curte! Blasfemie. Era sa scap toporu dupa ei in cateva randuri.

In rest, liniste. Atmosfera s-a mai animat spre noapte, mai ales cand am mers sa vedem Shtoia, Dinamo si Rapid la tembelizoru din sat. Subliniez, SAT! Eram 4 domni intre shpe tzarani (m-ati putea considera modest, dar sa fim seriosi, la cum aratau respectivii, noi eram in costum Armani si cu parfum Hugo Boss pe noi). Desigur, nu prea am reusit sa urmarim noi meciurile calumea, deoarece si pentru ca care este, era unu in bar atat de beat incat nu intelegeai NIMIC din ce zice. Prima data m-am si mirat ca stie moshu o limba straina. Dupa ceva vreme, in schimb, m-am lamurit ca vorbea limba romana, deoarece am auzit niste p*le si alte p-uri pe-acolo. Si se luau de saracu mosh niste omini de p-acolo .. si stateam si ma gandeam „Uite cine s-a trezit sa faca misto de batran” .. deci, picture this: era un .. om, sa zicem ca avea cam douazecisiceva de ani (23,24), avea pe el o haina cu „SuperShfortza”, da’ nu cred ca avea mai multe kile pe el decat cantitatea de tzuica pe care o bause moshu .. calculata-n kile. Asaaaa .. si pe langa asta, mai avea si o fatza care (am ajuns la aceasta concluzie dupa lungi dezbateri cu colegii mei de suferinta din acea seara), daca puneai o camera de filmat in fatza lui si il lasai 15 minute numa sa se uite in camera, JUR ca avea mai mare ratingu’ decat a avut vreodata Vacanta Mare si Mama Natura .. la un loc.

Si ca cam astea au fost evenimentele mai interesante .. in marea majoritate a timpului am mancat, dormit, jucat poker, cantat la chitara, facut foc de tabara, crapat un scaun, mancat, dormit, jucat poker, dormit, mancat, mancat, dormit, mancat, mancat, mancat, mancat …

Cu asa mare lene am venit de la munte, ca am si uitat sa mai scriu pe blog. Da’ oricum mai am si o scuza: a venit bestia :D (n.r.: masina aka Dacia), asa ca am stat zilele astea cu curu-n masina, ca un lenes ce is. Poate va intrebati ce m-a determinat azi sa scriu si sa nu ma duc cu masina. Raspuns: am realizat si eu ca masina merge pe benzina, nu pe aer comprimat :)

Un răspuns to “I’m back ..”

  1. Welcome back, sper sa am timp sa citesc mai multe bloguri ;)

Lasă un răspuns

